| Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
kaz Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 149
| Θέμα: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Τετ Φεβ 01, 2012 7:07 pm | |
| Στο συγκεκριμένο θέμα είναι η συζήτηση των μελών σχετικά με την κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα.O Kaz έγραψε: Θα αναφερθώ μόνο στο μοτέρ, στο Ηλεκτρικό και Ηλεκτρονικό μέρος της κατασκευής. Η κατασκευή και κίνηση του μελιτοεξαγωγέα θα παρουσιασθεί εάν κάποιος φίλος μου το ζητήσει ίσως σε κάποια άλλη ανάρτηση. (Αν θα είναι με ιμάντα η με απευθείας κίνηση είναι δική σας προτίμηση ) Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι δουλεύει 100% με σχετικά ελάχιστο κόστος και χρόνο.
Οι καιροί είναι δύσκολοι και οποίος μπορεί ας βοηθάει τον άλλο.
Ευχαριστώ.Σημείωση Melissologia H.B.F.Στο θέμα αυτό μπορείτε να συζητήσετε και να ρωτήσετε σχετικά με την κατασκευή του φίλου kaz. Όλο το άρθρο του φίλου kaz μπορείτε να το διαβάσετε εδώ:[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Melissologia στις Παρ Φεβ 17, 2012 1:59 pm, 3 φορές συνολικά (Λόγος της επεξεργασίας : Βελτίωση αναγνωσιμότητας) | |
|
| |
neos Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 129
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Τετ Φεβ 01, 2012 8:07 pm | |
| ΚΑΖ επειδη με ενδιαφερει και εμενα, η συνδεση μηχανικα πως θα γινει; Mε καποιον ιμαντα ή αλυσιδα; Οι χιερικινητοι εχουν γραναζι που αυξανει τις στροφες πρεπει να το αφερεσει;
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Melissologia στις Παρ Φεβ 17, 2012 1:46 pm, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : Βελτίωση αναγνωσιμότητας) | |
|
| |
granazis Ενεργό Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 619
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Τετ Φεβ 01, 2012 9:26 pm | |
| | |
|
| |
neos Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 129
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Τετ Φεβ 01, 2012 9:31 pm | |
| ναι για την ομαλη εκινηση ομος ?? | |
|
| |
granazis Ενεργό Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 619
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Τετ Φεβ 01, 2012 9:43 pm | |
| | |
|
| |
myrtos Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 224
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Πεμ Φεβ 02, 2012 12:57 am | |
| - neos έγραψε:
- καλα ολα αυτα ... εχουμε ενα συμαντικοτερο προβλημα.. χεοροκινητο μελιτοεξαγωγεα για να κανουμε την μετατροπη που θα βρουμε ??
Παρε και ενα link με πατεντα για χειροποιητο μελιτοεξαγωγεα. Αρκει να βρεις δυο ζαντες ποδηλατου , ενα βαρελι , παιρνεις και 5 ντιζες και λιγα παξιμαδια , 2 ρουλεμαν και ειναι ετοιμος [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] | |
|
| |
neos Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 129
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Πεμ Φεβ 02, 2012 11:15 pm | |
| Επειδη με εχει ενθουσιασει αυτο το θεμα ,και το σκευτομουν εχω να προτεινω κατι για την αυξωμειωση των στροφων . Τα δραπανα εχουν αυξομειωση καθως πατας το κουμπι περισοτερο αυξανονται .. οι στροφες , επισης εχουν και ενα κουμπι που το στριβεις και γινεται πιο πολυστροφο ρυθμιζονται και απο εκει οι στροφες, εχουν και αναστροφη περιστροφη. Ειναι ευκολο να παρουμε ενα φτηνο με το πολλυ 15 - 20 Ε και αμα μπορουσαμε να το προσαρμοσουμε απευθειας να γυριζει τα πλαισια θα ηταν τελεια, διαφορετικα να το ανοιξουμε και απο την τροφοδοσια του ηλεκτροκινητηρα του να στειλουμε στο δικο μας μοτερ, ελεγχοντασ το ετσι πολλυ ωραια. Υπαρχει ομος μια μικρη πιθανοτητα να μην ειναι ιδιου τυπου το μοτερ και να μην γινεται αυτο . Τοτε αγοραζουμε αλλο ενα ιδιο και το χαλαμε. Μου φαινεται ευκολη λυση εφαρμοσιμη και απο καποιον που δεν ειναι ηλεκτρολογος αρκει να ξερει 5 πραματα. Πως σας φαινεται ? | |
|
| |
kaz Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 149
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Παρ Φεβ 03, 2012 11:12 pm | |
| Αγαπητέ φίλε neos θα ήθελα να σε πληροφορήσω το έξης ότι όλα τα ηλεκτρικά εργαλεία με κάποια σχετική υποδύναμη από κατασκευής τους έχουν υπολογιστεί να παίρνουν γρήγορες στροφές (πολύστροφα). Εάν ένα τρυπάνι το βάλεις να δουλέψει για λίγη ώρα στις 200-300 στροφές θα ανάψει. Οι λόγοι που θα συμβεί αυτό είναι δύο
1 : Η ψύξη όλων αυτών των εργαλείων προέρχεται βασικά από την φτερωτή που έχουν εσωτερικά, παρότι είναι σχετικά μικρή κάνει δουλεία. Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί αυτό ; Απλά έχουν σαν προϋπόθεση ότι θα δουλεύουν σε γρήγορες στροφές, και με ανάλογο φορτίο.
2: Ο διακόπτης αυτών των συσκευών μοιάζει πολύ με τους ρεοστατικούς διακόπτες που χρησιμοποιούμαι στα σπίτια μας, δυσαναλογία Τάσεως με Ένταση ρεύματος. Αποτέλεσμα μείωση στροφών με φορτίο ίσον με αύξηση θερμοκρασίας στην περιέλιξη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μείωση χρόνου ζωής του εργαλείου μέχρι και καταστροφή περιέλιξης. Στην περίπτωση αυτή η φτερωτή είναι σαν να μην υπάρχει.
Και κάτι ακόμα αν κάποιος χρησιμοποίηση δράπανο που παίρνει δεξιές και αριστερές στροφές ,αν το τσόκ είναι συμβατικό τότε στις ανάποδες στροφές καταλαβαίνεις ότι θα ξεκουμπώσει το τσόκ από τον άξονα του μελιτοεξαγωγέα . Αλλά και sd τσοκ να χρησιμοποίηση πάντα οι ανάποδες στροφές στα εργαλεία και πολύ αργές είναι και εύκολα βλάβες δημιουργούν.
Φίλε νέος πιστεύω ότι η καλύτεροι κίνηση σε άξονα μελιτοεξαγωγέα είναι η γωνιακή σκέψου την διαμόρφωση ενός τροχού που κόβουμε σιδερά, αλλά χωρίς ρότορα και στάτη. Κάποια στιγμή που θα βρω τον χρόνο θα γράψω για την γωνιακή κίνηση του μελιτοεξαγωγέα.
Σε ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιέρωσες να με διαβάσεις.
| |
|
| |
myrtos Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 224
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Σαβ Φεβ 04, 2012 12:00 am | |
| Απορια. Παυλο θα εξυπηρετουσε αντι για δυο ποτενσιομετρα να χρησιμοποιουσαμε ενα στερεο και 2ον τι θα λειτουργουσε καλυτερα γραμμικο ή λογαριθμικο και με διακοπτη ή χωρις; | |
|
| |
kaz Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 149
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Σαβ Φεβ 04, 2012 6:46 pm | |
| Φίλε myrtos από την πανέμορφη Κεφαλονιά σε χαιρετώ.
Με τις λίγές γνώσεις που διαθέτω θα απαντήσω στην απορία σου, κάλό θα ήταν όμως να διασταύρωσης την απάντηση μου. Θα πρέπει και πάλι να σου πω ότι η συγκεκριμένη κατασκευή παρουσιάστηκε μέχρις στιγμής στην όχι πλήρη μορφή. Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα την παρουσιάσω με χωρίς προϋποθέσεις και κανόνες. Αν ρίξεις μία μάτια στο σχέδιο θα καταλάβεις ότι κάτι λύπη από την φωτογραφία του χειριστηρίου που έχω ήδη προ παρουσίαση.
Τώρα, από ότι εγώ γνωρίζω. Τα λογαριθμικά ποτενσιόμετρα είναι περισσότερο για τις ρύθμισης που αφορούν την ένταση στο ήχό. Τα γραμμικά ποτενσιόμετρα τα τοποθετούμαι σε κυκλώματα που θέλουμε να έχουμε σταθερό βήμα και ακρίβεια στην ρύθμιση. Όπως στην συγκεκριμένη κατασκευή. Επίσης θα πρέπει να σου πω ότι και με ένα η δουλεία γίνεται αλλά καλό να υπάρχει δικλίδα. Όσο για τον διακόπτη δεν νομίζω να έχει νόημα στην συγκεκριμένη πλακέτα λόγο ότι πάντα θέλουμε το κύκλωμα της πλακέτας σε διέγερση. Θα μπορούσαμε να βάλουμε και πιο δυνατά ποντεσίομετρα σύρματός περιστροφικά σκαλωτά. Αλλά το κόστος μεγαλώνει. Η βασική αρχή μου είναι να ρίξω το κόστος διαφορετικά υπάρχουν και ολοκληρωμένα που θα κάνανε την ίδια δουλεία. Αλλά εδώ επειδή οι περισσότεροι από εμάς είμαστε ερασιτέχνες (όπως και εγώ) προσπάθησα να δείξω κάτι κατανοητό, που φτιάχνεται πιο εύκολα και πιο φτηνά. Σου υπενθυμίζω και πάλι ότι δεν είναι η βασική μου δουλεία Ηλεκτρολόγος / ηλεκτρονικός . Απλά Εραστής της τέχνης δηλαδή Ερασιτέχνης. (Έτσι για να σπάσει και ο πάγος.) Αυτά τα ολίγα για την Ώρα. | |
|
| |
myrtos Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 224
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Σαβ Φεβ 04, 2012 7:33 pm | |
| Το φανταστηκα οτι το γραμμικο θα ειχε καλυτερη διαχειρηση απλα επειδη δεν αναφερεται καπου και μιας και το θεμα το διαβαζουν και καποιοι που εχουν λιγοτερες γνωσεις απο εμας αν θα το ψαξουν καλο ειναι να γνωριζουν. Τωρα οσον αφορα το διακοπτη πιστευα οτι θα εξυπηρετουσε στο να ειμαστε σιγουροι οτι εχουμε κοψει τελειως ταχυτητα για την αλλαγη φορας και οτι δε θα κανουμε καμια κατα λαθος εκκινηση.
Οι δικες μου γνωσεις ειναι τελειως απλες (και μαλλον λιγοτερες και απο τις δικες σου)μιας και ηταν η πρωτη μου ειδικοτητα στο ΕΠΛ Κορυδαλλου πριν σχεδον 20 χρονια.Εκτοτε τα εγκατελειψα. Ειμαι κατοικος Κεφαλονιας απο το 2008 , πριν εμενα κοντα στου Μακρυγιαννη τα σχολεια , γι' αυτο σου ανεφερα και την ΤΕΣ στα Καναρια. Αργοτερα ασχοληθηκα και με τα ηλεκτρολογικα αλλα ερχομενος εδω παγωσε η ανοικοδομηση και δεν κουνιεται φυλλο. Οποτε μας μειναν μονο οι γεωργικες ασχολιες και απο περισυ και τα μελισσοκομικα που ειναι παλιο απωθημενο και ελπιζω να μου βγει σε καλο. Ειδα στη σελιδα σου το αντικειμενο ασχολιας σου και πραγματικα ειναι ολα υπεροχα. Γι' αυτο σε ανεφερα πολυτεχνιτη. Κι εμενα αλλωστε μου αρεσει να καταπιανομαι με διαφορα και σχεδον παντα για προσωπικη χρηση ερασιτεχνικα. Καποια στιγμη σιγουρα ερχομενος Κορυδαλλο θα κανονισουμε να τα πουμε και απο κοντα. Αν ποτε χρειαστεις κι εσυ κατι στειλε μου pm. Μη διστασεις. Υ.Γ. επειδη τα ψευδωνυμα ειναι χουϊ του internet το ονομα μου ειναι Βαγγελης | |
|
| |
ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΣ Νέο Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 20
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Κυρ Φεβ 05, 2012 12:32 am | |
| Φίλε Παύλο επειδή είχα αρχίσει να τον κάνω από χειροκίνητο σε ηλεκτρικό και είχα κολλήσει στο θέμα τον στροφών θα μπορούσες να μας πεις τη αφαιρούμε ή τη προσθέτουμε για να έχει μόνο δεξιά περιστροφή, σε ευχαριστούμε πάντως για την μεγάλη σου βοήθεια | |
|
| |
kaz Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 149
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Κυρ Φεβ 05, 2012 11:02 am | |
| Καλημέρα . Εάν μιλάς για μοτέρ universal δηλαδή σαν αυτά που έχω στην Εικόνα 1 Τότε διάβασε προσεκτικά το σημείο που αναφέρομαι στην ροπή και θα το καταλάβεις είναι πιστεύω πολύ αναλυτικά. Αυτό το σημείο είναι ακριβώς κάτω από την Εικόνα 1 του κειμένου.
Εάν σου είναι δύσκολό (πράγμα λογικό για κάποιον που δεν είναι η δουλεία του) και δεν θέλεις να πειραματιστής πιστεύω εάν πάς σε ένα εργαστήριο που φτιάχνει περιελίξεις μπορεί να στο συνδέσει κατάλληλα άμεσα και ίσως δεν σε χρεώσει καθόλου.
Σε περίπτωση όμως που δεν είναι από τα μοτέρ τα universal που παρουσιάζω , τότε θα πρέπει να μου το περιγράψεις με σαφήνεια και εάν θέλεις ανέβασε και μία φωτογραφία του.
Θα πρέπει να ξέρεις ότι χρειάζεται μεγάλη προσοχή κατά την εκκίνηση στην περίπτωση που δεν έχεις ρεοστάτη. Τα ατυχήματα δεν οφείλονται ούτε στα μηχανήματα ούτε στη τύχη του καθένα μας . Οφείλονται στην βιασύνη μας και την απροσεξία μας
Ευχαριστώ.
| |
|
| |
kaz Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 149
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Κυρ Φεβ 05, 2012 11:23 am | |
| Φίλε Βαγγέλη (myrtos) και παλιέ μου γείτονα σε χαιρετώ. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την επιθυμία σου να βρεθούμε που οπτέ το φέρει ο δρόμος σου είναι και δικιά μου. Μην ξεχνάμε ότι οι παροιμίες που βγήκανε από έναν τόσο καταπιεσμένο λαό είναι σωστές. Για την συγκεκριμένη περίπτωση μου ήρθε στο μυαλό αυτή που θα σου γράψω και που θα πρέπει κα τα την γνώμη μου να ήταν και στο μυαλό των περισσοτέρων ανθρώπων.
Το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δύό το πρόσωπο. | |
|
| |
ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΣ Νέο Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 20
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Κυρ Φεβ 05, 2012 11:48 pm | |
| Παύλο πιστεύω να μη σε κουράζω πολύ, το μοτέρ που έχω είναι από αυλόπορτα και έχει τρία καλώδια το ένα είναι το ρεύμα το άλλο δεξιά και το άλλο αριστερά, το θέμα είναι αν αυτός ο μηχανισμός κάνει για αυτόν το τύπο μοτέρ, αν δουλεύει στο να αυξομειώνει τiς στροφές. Ευχαριστώ | |
|
| |
kaz Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 149
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Δευ Φεβ 06, 2012 4:29 pm | |
| Γία σας . Δεν με κουράζεις . Κατά την γνώμη μου πρέπει πρώτα να κοιτάξεις εάν σε καλύπτουν οι στροφές που παίρνει για μελιτοεξαγωγέα. Εάν ναι τότε πρέπει να κοιτάξεις αν έχει καρβουνάκια (ψήκτρες). Στην περίπτωση που έχει καρβουνάκια λογικά θα σου κάνει, αλλά θέλει μια μικρή εσωτερική μετατροπή στην συνδεσμολογία , Βέβαια δεν μπορώ να ξέρω πως είναι κατασκευασμένο εσωτερικά για να σε βοηθήσω περισσότερο. Αν μπορείς βλέποντας την εικόνα 4 να συνδέσεις αντίστοιχα τα καλώδια εσωτερικά και εάν το μοτέρ σου έχει ψήκτρες θα δουλέψει. Λογικά από την κατασκευή του αυτό το μοτέρ αν δουλεύει με ψήκτρες, τότε έχουν μια ψήκτρα με μία περιελίξει εν σειρά, αυτό το σημείο είναι που πρέπει να διαφοροποιηθεί βάση του σχεδίου που έχω φτιάξει.
Η αλήθεια μέχρι τώρα δεν μου έχει τύχη κάποιο τέτοιος κινητήρας για να ξέρω .Έχω όμως μία προαίσθηση ότι δεν είναι επαγωγικό. Αυτό λογικά θα έχει μηχανικό μειωτήρα στροφών .Έχω την εντύπωση ότι στο εμπόριο πουλάνε τέτοιος μηχανικούς μειωτήρες που μπορείς να αυξομειώνεις τις στροφές, και κινέζικος να είναι κανένα πρόβλημα για την χρήση που το θες μια χαρά θα είναι : Ψαχτώ και αυτό.
| |
|
| |
ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΣ Νέο Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 20
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Τετ Φεβ 08, 2012 8:28 pm | |
| Σ΄ ευχαριστώ φίλε μου για όλα ελπίζω να κάνω κάτι, αν τα καταφέρω θα σου πω τα αποτελέσματα. Μήπως μπορείς να μας πεις κάποιο κατάστημα που μπορούμε να βρούμε την πλακέτα αυξομείωσης και το timer τύπου λυχνίας. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι στο σημείο που είναι ο τριποδικός διακόπτης τριών θέσεων και προς τα πάνω όπως βλέπουμε την εικόνα 4 | |
|
| |
kaz Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 149
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Τετ Φεβ 08, 2012 10:28 pm | |
| Καλησπέρα . Η συγκεκριμένη πλακέτα είναι κατασκευή δικιά μου για τον συγκεκριμένο τύπο μοτέρ. Δεν κάνει για το μοτέρ πού μου έχεις περιγράψει. Τώρα με κάθε επιφύλαξη μπορώ να σου πω να δοκιμάσεις ένα ρεοστατικό διακόπτη φωτισμού ίσως κάνεις δουλειά, αλλά φοβάμαι ότι θα έχεις κάποια πτώση υποδύναμης, και εάν το μοτέρ είναι μεγάλης ισχύος μπορεί αυτός ο διακόπτης να χαλάσει. (δεν μου έχεις γράψει και τη ισχύ έχει και ο κινητήρας σου. Εάν είναι επαγωγικός κ.λ.π.) Επίσης για timer επειδή οι έτοιμοι είναι πανάκριβοι θα σου προτείνω να αγοράσεις ένα κίτ [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]θα σε καλύψει άνετα. Τώρα πάνω από το διακόπτη τον τριπολικό είναι οι γραμμές που συνδέουν την περιέλιξη του κινητήρα με τον διακόπτη. Φίλε ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΣ καταλαβαίνω ότι είναι κάπως δύσκολα να κάνης εσύ και άλλοι οι φίλοι του φόρουμ την συγκεκριμένη κατασκευή οπότε θα προτείνω λίγη υπομονή, διότι σε λίγες μέρες θα παρουσιάσω ένα κείμενο όπου αντί μοτέρ πλυντηρίου που χρειάζεται τροχαλία η αλυσίδα για μετάδοση κίνησης και ιδική πλακέτα για αυξομείωση ταχύτητας , έναν μικρό γωνιακό τροχό (αυτόν που κόβουμε η τροχίζουμε σίδερα) που θα δουλεύει με ένα απλό ρεοστατικό διακόπτη και με ροπή δεξιά και αριστερά. Καινούργιο να τον αγοράσεις βρίσκεις με 16-28 ευρώ πόσο μάλλον να σου περισσεύει και κανένας. Αυτός θα μπορεί να προσαρμόζεται κατευθείαν στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα .Μέχρι 8 πλαίσια τα πάει άνετα, ούτε λουριά ούτε αλυσίδες πολύ βολικό. Και ότι χρειαστείς μην διστάσεις ρώτα και εάν μπορώ να βοηθήσω θα το κάνω. Ευχαριστώ. | |
|
| |
gemininea Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 135
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Πεμ Φεβ 09, 2012 9:57 am | |
| Φιλε ΚΑΖ αυτό με το γωνιακό τροχουδάκι όντως είναι πολύ ενδιαφέρων.Νομίζω ότι οι περισσότεροι για κάτι τέτοιο ψάχνουμε! Λίγα αμπερ, ελαφρύ, οικονομικό. Μπράβο!!
| |
|
| |
toadstul Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 82
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Σαβ Απρ 21, 2012 11:19 pm | |
| Kaz εχω φτιάξει το κύκλωμα και το σύνδεσα με ένα μοτέρ αλλά όσο και αν προσπάθησα πειράζοντας τα δυο ποτενσιόμετρα δεν κατάφερα να κάνω το μοτέρ να ξεκινήσει ομαλά και σιγά σιγά με ας πούμε 5,10,50,100 κ.τ.λ. στροφές/λεπτό. Αυτό που παρατηρώ είναι ότι το κύκλωμα δίνη τάση στο μοτέρ ανά τακτά χρονικά διαστήματα(όσο πειράζεις τα ποτενσιόμετρα είτε μικραίνει ή μεγαλώνει η συχνότητα) χωρίς όμως να καταφέρω να κάνω το μοτέρ να κατεβεί κάτω από της 2300στροφες/λεπτό και να κάνει πολύ ομαλή εκκίνηση. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν και σε εσένα συμπεριφέρεται έτσι η όλη κατασκευή ή εγώ εχω κάνει κάποιο λάθος(αν και έλεγξα το κύκλωμα αρκετές φορές και δεν μπορώ να εντοπίσω κάποιο λάθος) Σε ευχαριστώ | |
|
| |
kaz Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 149
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Κυρ Απρ 22, 2012 9:10 am | |
| - toadstul έγραψε:
- Kaz εχω φτιάξει το κύκλωμα και το σύνδεσα με ένα μοτέρ αλλά όσο και αν προσπάθησα πειράζοντας τα δυο ποτενσιόμετρα δεν κατάφερα να κάνω το μοτέρ να ξεκινήσει ομαλά και σιγά σιγά με ας πούμε 5,10,50,100 κ.τ.λ. στροφές/λεπτό.
Αυτό που παρατηρώ είναι ότι το κύκλωμα δίνη τάση στο μοτέρ ανά τακτά χρονικά διαστήματα(όσο πειράζεις τα ποτενσιόμετρα είτε μικραίνει ή μεγαλώνει η συχνότητα) χωρίς όμως να καταφέρω να κάνω το μοτέρ να κατεβεί κάτω από της 2300στροφες/λεπτό και να κάνει πολύ ομαλή εκκίνηση. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν και σε εσένα συμπεριφέρεται έτσι η όλη κατασκευή ή εγώ εχω κάνει κάποιο λάθος(αν και έλεγξα το κύκλωμα αρκετές φορές και δεν μπορώ να εντοπίσω κάποιο λάθος) Σε ευχαριστώ Χαιρετώ toadstul. Αυτό εάν δε έχει προκύψει λάθος στην πλακέτα που έφτιαξες, ή στην σύνδεση στις ψήκτρες με την περιέλιξη , συμβαίνει εάν το μοτέρ δε είναι τύπου universal. Τα συγκεκριμένα μοτέρ έχουν ψήκτρες. Εάν θες ανέβασε μια φωτογραφία να δω το μοτέρ σου. Εάν δεν μπορείς, τότε κοίτα στις φωτογραφίές που έχω ανεβάσει με τα μοτέρ πλυντηρίου να δεις εάν μοιάζει κανένα με το δικό σου. Εάν τώρα είσαι σίγουρος ότι όλα είναι σωστά, τότε μπορείς να κάνης ακόμα μία δοκιμή βγάζοντας την πλακέτα που έφτιαξες και στην θέση της τοποθέτησε έναν ρεοστατικό διακόπτη σπιτιού από 500 –1000 watt . Αυτό θα σου ρήξη λίγο την υποδυναμή αλλά θα δουλέψει. Συνήθως από ότι έχω καταλάβει τα σφάλματα προέρχονται στην πλακέτα. Πάντως εγώ δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα. Εάν βρω τον χρόνο θα τραβήξω από εβδομάδα ένα βίντεο να το δεις στην πράξη. Και ότι χρειασθείς και μπορώ να βοηθήσω πολύ ευχαρίστως. Ευχαριστώ. | |
|
| |
toadstul Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 82
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Κυρ Απρ 22, 2012 10:08 pm | |
| Χαιρετώ και εγώ Kaz το μοτέρ είναι σίγουρα universal μιας και γνωρίζω να ξεχωρίζω το universal από το επαγωγικό. το μοτέρ είναι το παρακάτω... [img] [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.][/img] [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Νομίζω πως είναι πανομοιότυπο σαν ένα από τα δυο που έχεις στις δικές σου φωτογραφίες. Ένα video θα ήταν ότι πρέπει για να δούμε πως ΑΚΡΙΒΟΣ δουλεύει το κύκλωμα με το μοτέρ. Να πάρουμε μια γεύση δηλ. Αύριο θα το ξανά ξεσκονίσω το κύκλωμα για τυχών λαθοι μου! Σε ευχαριστώ και περιμένω να δω το video. | |
|
| |
kaz Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 149
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Δευ Απρ 23, 2012 9:52 pm | |
| - toadstul έγραψε:
- Χαιρετώ και εγώ Kaz
το μοτέρ είναι σίγουρα universal μιας και γνωρίζω να ξεχωρίζω το universal από το επαγωγικό.
Νομίζω πως είναι πανομοιότυπο σαν ένα από τα δυο που έχεις στις δικές σου φωτογραφίες. Ένα video θα ήταν ότι πρέπει για να δούμε πως ΑΚΡΙΒΟΣ δουλεύει το κύκλωμα με το μοτέρ. Να πάρουμε μια γεύση δηλ. Αύριο θα το ξανά ξεσκονίσω το κύκλωμα για τυχών λαθοι μου! Σε ευχαριστώ και περιμένω να δω το video. Φίλε toadstul σου έχω ετοιμάσει δύο βίντεο για το θέμα που σε ενδιαφέρει . Δεν είναι μεγάλα σε χρονική διάρκεια και είναι χαμηλής ανάλυσης για να μπορέσω να σου τα στείλω μέσο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ίσως και να σε βοηθήσουν. Τo μοτέρ που βλέπω πράγματι είναι universal. Στείλε μου ένα mail σου για να σου τα στείλω. Ευχαριστώ. | |
|
| |
Adami Drone Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 105
| Θέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα Τετ Μαρ 29, 2017 1:13 am | |
| Έλειψα καιρό από τις συζητήσεις και λυπάμαι αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάθομαι άπραγος ή τα παρατάω ...... τα μελισσάκια είναι καλά, έχασα δυο - έχασαν τις μάνες????? τη μια τη βρήκα από έξω....??? τώρα γιατί απαντώ εδώ!!.... κατασκεύασα το κύκλωμα και δουλεύει άψογα... δεν έχει μπει ακόμα σε κουτί ούτε έχει ψύκτρες πάνω στα ισχύος (τα πιο μεγάλα ). Έκανα και βίντεο αλλά είναι πολύ αργό το upload... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] | |
|
| |
| Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα | |
|