Melissologia
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Melissologia

Ελληνικό Φόρουμ συζητήσεων για τις Μέλισσες
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  Σύνδεση  BlogBlog  

 

 Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα

Πήγαινε κάτω 
+3
gemininea
DIMS
kaz
7 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
kaz
Μέλος
Μέλος
kaz


Αριθμός μηνυμάτων : 149

Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα   Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Icon_minitimeΣαβ Φεβ 11, 2012 12:24 am

Στο συγκεκριμένο θέμα είναι η συζήτηση των μελών σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα.

O Kaz έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι του φόρουμ για σας .
Αποφάσισα και πάλι να σας ενημερώσω για μία καινούργια κατασκευή μου όπου πιστεύω να σας βοηθήσει αρκετά.

(Ισως να γίνομαι κουραστικός αλλά από τον Μάρτη και έπειτα θα γράφω και θα αναφέρομαι περισσότερο στα μελίσσια)

Σκοπός μου και πάλι είναι το μικρό κόστος, η ευκολία της κατασκευής, η εύκολη διαχείριση της, το μικρό της βάρος και το πόσο λειτουργική είναι.

Η κατασκευή αυτή αναφέρεται στην γωνιακή άμεση μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα. Πραγματοποιήθηκε με γνώμονα μου την απαλοιφή τις αλυσίδας / ιμάντα και τροχαλιών σαν μέσο κίνησης μοτέρ-άξονα με τον μελιτοεξαγωγέα.
Όταν υπάρχει από ότι καταλαβαίνεται άμεση γωνιακή μεταφορά κίνησης έχουμε άμεση ανταπόκριση στροφών, λιγότερες βλάβες και σίγουρα απομακρύνεται περισσότερο ο κίνδυνος ατυχήματος από βλάβη ή από απροσεξία μας.

Φίλοι του φόρουμ Melissologia H.B.F. δημοσιεύω αυτό το κείμενο γιατί πιστεύω ότι μπορεί κάποιοι από εσάς να φτιάξουν κάποια πράγματα μόνοι τους έτσι ώστε να έχουν εκτός το οικονομικό κέρδος και την ηθική ικανοποίηση που ίσως είναι και μεγαλύτερη.

Το μόνο που συνιστώ είναι μεγάλη προσοχή με το ρεύμα και με τον τροχό.
Για όπια απορία η ερώτηση έχετε εάν γνωρίζω την απάντηση θα σας ενημερώσω άμεσα.

Ευχαριστώ.


Σημείωση Melissologia H.B.F.

Στο θέμα αυτό μπορείτε να συζητήσετε και να ρωτήσετε σχετικά με την κατασκευή του φίλου kaz.
Όλο το άρθρο του φίλου kaz μπορείτε να το διαβάσετε εδώ:[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Έχει επεξεργασθεί από τον/την kaz στις Σαβ Φεβ 18, 2012 11:26 pm, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DIMS
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 26

Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Γωνιακη μεταδωση κινησης στον αξωνα του μελιτοεξαγωγεα   Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Icon_minitimeΣαβ Φεβ 11, 2012 5:43 am

Φιλε kaZ καλη η προθεση σου να ενημερωσεις για την καινουργια σου κατασκευη .
Εχω καταλαβει οτι εχεις ηλεκτρολογικες γνωσεις και εχεις την καλη διαθεση να βοηθησεις καποια μελη του φορουμ , πρεπει ομως να
καταλαβεις οτι κατα ενα παρα πολυ μαγαλο ποσωστο , απευθηνεσαι σε ανθρωπους , οι οποιοι δεν εχουν ηλεκτρολογικες γνωσεις και
νομιζω οτι ειναι λιγω επικινδυνες ολες αυτες οι συνδεσμολογιες .
Σκοπος σου , οπως λες ειναι το μικρο κοστος και η ευκολια κατασκευης , παραθετοντας τα υπερ και τα κατα .
Να μου επιτρεψεις να εχω καποιες ενστασεις , προπαντως για την ευκολια κατασκευης .
1]Το μικρο κοστος που λες ,μπορει να ειναι στην αρχικη κατασκευη , γνωριζεις ομως οτι ο γωνιακος αυτος τροχος εχει μεσα
πολυ μικρα γραναζια μεταδωσης κινησης τα οποια ειναι απο αλουμινιο και δεν αντεχουν σε μεγαλες ροπες στρεψης και κραδασμους , συνεπως καθε λιγω και λιγακι θα αλλαζουμε , οχι καρβουνακια αλλα τροχους .
2]Λες για ευκολια κατασκευης: Πρεπει εδω να εξηγησεις στον κοσμο οτι εαν δεν ευθυγραμμιστει πληρως ο τροχος με τον αξωνα θα
υπαρχουν τοσο μεγαλοι κραδασμοι απο την φυγωκεντρο δυναμη ,που θα νομιζουν οτι σερνουν καρο σε καλντεριμι φορτομενο
τενεκεδες . Κανεις λαθος οταν λες οτι το κωνικο ρουλεμαν[κοινως μπιτες], παιρνει τα παρακεντρα του αξωνα , αυτα παιρνονται
μονο με κομπλερ που εχει λαστυχο .
3]Οταν σταματησει ο τροχος να δινει κινηση ο μελιτοεξαγωγεας θα περιστρεφει παρασερνωντας και τον τροχο ? αν ναι τοτε τα
γραναζια θα φαγωθουν ακομη πιο γρηγωρα.
4]Η εγκατασταση γινεται μια φορα οχι καθε λιγω και λιγακι .
5]Η ροπη δεξια - αριστερα δεν μου λεει τιποτα , διοτι οπως και να περιστρεφει αν δεν αλλαξουν πλευρα τα τελαρα , το μελι μονο απο
την μια πλευρα θα βγει . Την εξωτερικη .
Παρατηρησα οτι βαζεις ρεοστατη dimer , για αυξομειωση στροφων . Μηπως να προτεινες αντι για τροχο ,ενα μοτερακι εξαερισμου
0,25HP το οποιο και δεχεται ροοστατη , προσαρμοσμενο στον αξωνα με κομπλερακι με λαστυχο, το οποιο να κομπλαρει μονο προς
την μια φορα , ουτως ωστε οταν σταματησει το μοτερ να δινει κινηση , ο μελιτοεξαγωγεας να περιστρεφει χωρις να περιστρεφει το
μοτερ????
Προσπαθω να βοηθεισω την κατασκευη σου , προσφερωντας καποιες γνωσεις , απο την περισσοτερο απο τριαντα χρονια
πειρα μου ως μηχανικος - εφαρμωστης .
Φιλικα DIMS .



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kaz
Μέλος
Μέλος
kaz


Αριθμός μηνυμάτων : 149

Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα   Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Icon_minitimeΣαβ Φεβ 11, 2012 12:25 pm

Φίλε DIMS σε χαιρετώ.
Σαν αρχή πρέπει να σου πω ευχαριστώ που είχες την υπομονή και το ενδιαφέρων να διαβάσεις το κείμενο που έχω γράψει.
Γνωρίζώ ότι λίγοι έως ελάχιστοι κάθονται να διαβάσουν ένα κείμενο και πολύ πιο λίγοι συγκρατούν στο τέλος το νόημα του.
Επίσης δεν θέλω να σκεφτείς ότι θα έρθω σε αντιπαράθεση με τα γραφωμενά σου και τις απόψεις σου. Είναι απόλυτα σεβαστές.
Ο λόγος όμως που πήρα την απόφαση να σου απαντήσω είναι ότι τίποτα δεν πρέπει να μένει στον αέρα διότι μπορεί να δημιουργηθούν λάθος εντυπώσεις.

Για την πρώτη σου ένσταση
πρέπει να σου αναφέρω ότι δεν είναι ακριβές αυτά που γράφεις και άθελα σου δημιουργείς λάθος εντυπώσεις.
Εγώ μιλάω για γωνιακό τροχό που κόβει μέταλλα ή τροχίζει μέταλλα ή και μάρμαρα.
Αυτό σημαίνει μεγάλες αντίξοες συνθήκες εσωτερικών τριβών και πιέσεων
(Εάν έχεις στην πράξη δουλέψει έναν τέτοιο τροχό θα καταλαβαίνεις για τι μιλάω).
Για έναν μελιτοεξαγωγέα μέχρι οκτώ πλαίσια είναι ένα μικρό παιχνίδι.
Επίσης επισημαίνεις ότι εσωτερικά έχει μικρά γρανάζια μεταδώσεις κίνησης και είναι από αλουμίνιο.
Αυτό είναι μέγα λάθος πρέπει να ξέρεις ότι εσωτερικά τα μέταλλα (δύο γρανάζια) τους είναι από βαμμένο ατσάλι.
Εάν φίλε DIMS ήταν από αλουμίνιο με τις στροφές που παίρνουν αυτοί οι τροχοί και με την θερμοκρασία που ανεβάζουν στο συγκεκριμένο σημείο θα περνάνε τέτοια παραμόρφωση τα αλουμίνια που θα κόλλαγαν στα πρώτα κοψίματα.
Μόνο το εξωτερικό περίβλημα των τροχών είναι από ντουραλουμίνιο (ισχυρότερο από το αλουμίνιο.)
Από ότι καταλαβαίνω θα έχεις μπερδέψει του τροχούς με τις Σέγες (ηλεκτρικά πριόνια) που πράγματι εκεί ισχύουν αυτά που λες.
Επειδή συνήθως αυτά που γράφω προσπαθώ να τα αποδείξω παραθέτω την κάτωθι φωτογραφία για του λόγου το αληθές.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Εάν και πάλι έχεις ένσταση θα σε παρακαλούσα να λύσης έναν τέτοιο τροχό να διασταύρωσης τα λεγόμενα μου.

Για την δεύτερη ένσταση σου
Πρέπει να ξέρεις ότι τα συγκεκριμένα ρουλεμάν με τα συγκεκριμένα έδρανα από κατασκευή τους είναι για να παίρνουν κάποιες ανοχές κατά την αρχή τις περιστροφήσ,
αυτό μπορείς να το διασταυρώσεις και με πληροφορία από τις κατασκευάστριες εταιρείες.
Επίσης θα πρέπει να πρόσεξες στο κείμενο μου ότι διευκρινίζω ότι και ο μεταλλικός προσαρμγέας πρέπει να έχει ανοχή και πάλι 2 mm όπου και εδώ αυτό βοηθάει κατά την εκκίνηση να μαζέψει παράκεντρα.
Παράλληλα θα πρέπει να σου πω ότι από κατασκευή και οι ίδιοι οι τροχοί στο κούμπωμα τους έχουν ανοχές .
Αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις κοιτώντας μόνο σου ένα τέτοιο εργαλείο.
Βέβαια όλα αυτά ισχύουν για ιδικατασκευές με μικρές σχετικά αποκλίσεις του άξονα προς την βάση.
Από εκεί και πέρα εάν αυτός που φτιάχνει έναν μελιτοεξαγωγέα & η κάθετη γωνία του προς την βάση του έχει πολλές μοίρες απόκλιση
εδώ ούτε το κομπλερ τον σώνει. Δεν αμφισβητώ βέβαια ότι ένα κομπλερ είναι ακόμα μία καλή λύση.

Μην ξεχνάς φίλε DIMS ότι επί λέξη έχω γράψει αυτό.
(Αναμφίβολα τα γρφωμενά μου δεν είναι απαραίτητα να τηρηθούν κατά γράμμα,
μπορεί κάποιος από εσάς να έχει και πολύ καλύτερες ιδέες για την συγκεκριμένη προσαρμογή.)

Την ένσταση 3
Δεν την συζητώ γιατί δεν ισχύ εγώ δεν γράφω πουθενά ότι ό τροχός είναι στηριγμένος μόνο στο άξονα για να τον παρασύρει.
Εκτός εάν εννοείς η φυγόκεντρος περιστροφή μέχρι να σταματήσει τελείως.
Αν είναι αυτό, τα συγκεκριμένα εργαλεία δεν καταλαβαίνουν από αυτά λόγο τις κατασκευής τους για τέτοιες αντίξοες συνθήκες.
Αυτό μπορείς να το καταλάβεις και μόνος σου βλέποντας τον τύπο και το βήμα των γραναζιών .

Για την ένσταση τέσσερα
η άποψη μου είναι όσο πιο παραμετρική είναι μία κατασκευή τόσο καλύτερη και ευκολότερη χρησιμότητα έχει.
(Πιστεύω ότι δικαιούμαι να έχω προσωπική άποψη)

τώρα για την πέμπτη ένσταση
Θα σου πω μετά λύπης μου ότι έχεις και πάλι λάθος.
Αλλά αυτό μπορείς να το διασταύρωσης και από άλλους φίλους στο φόρουμ .
Για να μήν θεωρηθώ και αντιρρησίας σε όλες τις ενστάσεις σου.
Τελευταία πρέπει να σου πω ότι δεν διεκδικώ την ανακάλυψη τις Αμερικής έχω ξεκαθαρίσει
(Αναμφίβολα τα γρφωμενά μου δεν είναι απαραίτητα να τηρηθούν κατά γράμμα,
μπορεί κάποιος από εσάς να έχει και πολύ καλύτερες ιδέες για την συγκεκριμένη προσαρμογή.)

Επίσης κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν έχει και μεγάλο νόημα να προβάλει ο καθένας από εμάς
την μακρόχρονη εμπορεία του (κατά συνέπεια την μαστοριά του ) ίσως δυμιουργουμε το σύνδρομό του εγώ μου.
Παρατηρήσεις ενστάσεις και λύσης μέσο του διαλόγου είναι το αποδεκτό από όλους μας.

Πάντως ο βασικός μου στόχος είναι να βοηθήσω σε κάποιες καταστάσεις εάν μπορώ, αυτό το πράττω από μικρά ηλικία .
Εάν λοιπόν αυτό το κείμενο θεωρηθεί επιβλαβές για τους καλούς φίλους του φόρουμ παρακαλώ η διαχείριση να το διαγράψει.

Και πάλι σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρων σου και την βοήθεια σου γιατί από τον δικό μας διάλογο μαθαίνουν και άλλοι.

Προσοχή μην ξεχνάμε ότι ο γραπτός λόγος παρεξηγιέται εύκολα.
Ευχαριστώ.


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DIMS
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 26

Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Γωνιακη μεταδοση κινησης στον αξονα του μελιτοεξαγωγεα   Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Icon_minitimeΣαβ Φεβ 11, 2012 2:53 pm

Φιλε kaz εχεις δικιο σ'ολα .
Συγνωμη για την παρεμβαση μου . Να εισαι συγουρος οτι δεν θα σε ξαναενοχλησω .
Μαθε ομως οτι εγω στην δουλεια μου, ακουω ακομα και το ποιο απειρο . Μια βλακεια που μπορει να πει καποιος ισως σου δωσει
το κλειδι για την λυση ενος προβληματος!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gemininea
Μέλος
Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 135

Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα   Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Icon_minitimeΣαβ Φεβ 11, 2012 8:29 pm

Μπράβο ΚΑΖ πολύ καλή και αναλυτική δημοσίευση ! Συγχαρητήρια

Efharisto
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
granazis
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 619

Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα   Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Icon_minitimeΣαβ Φεβ 11, 2012 9:09 pm

DIMS έγραψε:
Φιλε kaz εχεις δικιο σ'ολα .
Συγνωμη για την παρεμβαση μου . Να εισαι συγουρος οτι δεν θα σε ξαναενοχλησω .
Μαθε ομως οτι εγω στην δουλεια μου, ακουω ακομα και το ποιο απειρο . Μια βλακεια που μπορει να πει καποιος ισως σου δωσει
το κλειδι για την λυση ενος προβληματος!


Φιλε DIMS..
To θεμα δεν ειναι οτι καποιος που εχει να ρωτησει κατι η να διαφωνησει και σε κατι ...ενοχλει....
Ο καθε ενας εχει να προσθεσει και κατι...οταν μαλιστα μηλαμε για μια κατασκευη που πρωτη φορα την επιχειρουμε ...
Το ζητουμενο ομως ειναι ...οταν κανουμε παρατηρισεις για κατι....τουλαχιστον να εχουμε γνωση του αντικειμενου....για το οποιο εκφαζουμε αποψη......
Απο 14 χρονων που ξεκινησα να δουλευω σε μηχανουργειο.....μεχρι και σημερα πολλες φορες ετυχε να εχω διαφορετικη αποψη απο τα τοτε μαστορια μου ...η απο τους μετεπιτα βοηθους μου....
Η λυση ομως δεν ποτε δεν βρεθικε στην αγνοια....την λυση παντα την εδινε αυτος που ηξερε καλητερα....
Προτιμοτερο λοιπον να προτινουμε μια διαφορετικη λυση.....εναν αλλο τροπο κατασκευης παρα να λεμε οτι ....αυτο η το αλλο ειναι λαθος...
Δεν θελω σε καμια περιπτωση να παρεις αυτα που γραφω ....σαν μεταξυ μας αντιπαραθεση.....αλλα εχοντας στο μυαλο μου το προσφατα παρελθον.......που αναγκασε εναν καλλο φιλο να αποχωρισει απο το φορουμ ..... ας προσεξουμε ολοι μας λιγο... γιατι το ζητουμενο εν τελει ειναι..... στις 18/2 να ποιουμε και κανα τσιπουρο και να χωρτασουμε και μελισσοκατασκευοκουβεντα...... (λεξη που βρηκα..!!!).....
Efharisto Efharisto Efharisto Efharisto Efharisto Efharisto Efharisto
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
marianos
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 13

Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα   Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Icon_minitimeΚυρ Φεβ 12, 2012 12:46 am

...πολυ ενδιαφερουσα η παρουσιαση kaz...ΣΥΝΕΧΙΣΕ

...ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DIMS
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 26

Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα   Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Icon_minitimeΚυρ Φεβ 12, 2012 1:14 am

Φίλε Granazis, σε όσα έγραψες...

sostos sostos sostos sostos sostos sostos sostos


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Melissologia στις Παρ Φεβ 17, 2012 10:55 am, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : Βελτίωση αναγνωσιμότητας)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sifmakis
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 12

Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα   Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Icon_minitimeΔευ Φεβ 13, 2012 12:16 am

Καλησπερα ... πολυ καλη σκέψη για την ολη κατασκευη !!!
Να ρωτησω και εγω κατι : αυτοι οι τροχοι αν δεν κανω λαθος ειναι γυρο στα 650watt , το dimmer που προτήνεις ειναι μεχρι 350w .
Δεν θα παρει φωτια αυτο ? ή λογο συνδεσμολογίας μειώνονται τα watt ?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kaz
Μέλος
Μέλος
kaz


Αριθμός μηνυμάτων : 149

Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα   Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Icon_minitimeΔευ Φεβ 13, 2012 5:29 pm

sifmakis έγραψε:
Καλησπερα ... πολυ καλη σκέψη για την ολη κατασκευη !!!
Να ρωτησω και εγω κατι : αυτοι οι τροχοι αν δεν κανω λαθος ειναι γυρο στα 650watt , το dimmer που προτήνεις ειναι μεχρι 350w .
Δεν θα παρει φωτια αυτο ? ή λογο συνδεσμολογίας μειώνονται τα watt ?


Φίλε sifmakis σε χαιρετώ.
Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω από αυτά που γνωρίζω.
1: Όχι δεν είναι όλοι οι τροχοί περίπου 650 W .
Μπορείς να το διαπιστώσεις ψάχνοντας στην πράξη σε ένα κατάστημα που πουλάει τέτοια εργαλεία εκεί θα δεις ότι διαφέρουν.
Σου παραθέτω δύο φωτογραφίες από κάτι που είχα άμεσα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Υπάρχουν και μικρότεροι και μεγαλύτεροι από αυτά που βλέπεις.

2 : Όχι Πουθενά στο κείμενο μου δεν προκύπτει ότι πρωτινό κάτι συγκεκριμένο
(μου γράφεις :το dimmer που προτήνεις ειναι μεχρι 350w .), Απλά παρουσιάζω μία δίκία μου κατασκευή ,
που μπορεί να δώσει την ιδέα σε κάποιον να δημιουργήσει κάτι πολύ μα πολύ καλλίτερο.
Επίσης σκέψου.
Ότι και η άμεση κίνηση που δίνει ο τροχός στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα μπορεί να την δίνει και μέσο ενός ιμάντα(λουρι).
Τίποτα δεν είναι απόλυτο. Εσένα όπως σε βολεύει το φτιάχνεις.
Τώρα για τα dimmer.
Ποικίλλουν στα Watt και στις λειτουργίες τους.
Μπορείς να βρείς τέτοιους ρεοστατικούς από πολύ χαμηλά Watt μέχρι και Kwatt.
Θα σου παραθέσω από μία εταιρία κατασκευής ρεοστατικών διακόπτων ένα μέρος κειμένου πάνω στο θέμα.
Σου έχω υπογραμμίσει αυτά που νομίζω σε ενδιαφέρουν περισσότερο.
Για να μην θεωρηθεί διαφήμιση προς την εταιρεία δεν δημοσιεύω το όνομα τις εταιρείας .

(Τα DIMMERS είναι ηλεκτρονικοί μηχανισμοί με τους οποίους μπορούμε να ρυθμίζουμε την ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας που παρέχεται σε ωμικά και επαγωγικά φορτία όπως είναι οι λυχνίες φωτισμού νήματος πυράκτωσης, οι αντιστάσεις θέρμανσης, μερικοί μετασχηματιστές και μερικοί ηλεκτροκινητήρες.
Έτσι χρησιμοποιώντας DIMMER μπορούμε να αυξομειώνουμε κάθε φορά τη φωτεινότητα στις λυχνίες φωτισμού και να πετυχαίνουμε την ατμόσφαιρα ακριβώς αυτή που θέλουμε στον κάθε χώρο. Στο σαλόνι, στο παιδικό δωμάτιο, στο υπνοδωμάτιο. Δυνατό άπλετο φωτισμό για ένα οικογενειακό γεύμα ή ημίφως για ζεστή ατμόσφαιρα και μια πολύ ρομαντική βραδιά.
Ελαττώνοντας το φωτισμό πετυχαίνουμε και οικονομία στη κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος και παράταση ζωής στις λάμπες φωτισμού εξοικονομώντας έτσι και χρήματα. Μείωση του φωτισμού κατά 10% επιφέρει οικονομία ηλεκτρικής ενέργειας 5% και διπλασιασμό στο χρόνο ζωής των λυχνιών. Μείωση του φωτισμού κατά 25% κάνει οικονομία στην κατανάλωση 20% και τετραπλασιάζει το χρόνο ζωής των λυχνιών.
Σε ηλεκτροκινητήρες που επιδέχονται ρύθμιση μπορούμε να αυξομειώνουμε τις στροφές.
Σε αντιστάσεις θέρμανσης μπορούμε να αυξομειώνουμε τη θερμοκρασία.)


Φίλε sifmakis αυτό το κείμενο από την εταιρεία πιστεύω ότι σου λύνει τις εύλογες απορίες σου.
Επίσης μην ξεχνάς κατασκευαστικά ρεοστάτης από ρεοστάτη διαφέρει στην ποιότητα κατασκευής του.
Αυτό σημαίνει ένα μεγάλο μέρος ευθύνης έχει και αυτός που κάνει την επιλογή στην αγορά του.

Δεν ξέρω εάν σε βοήθησα .Καλό θα ήταν να με ενημερώσεις.

Ευχαριστώ.


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sifmakis
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 12

Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα   Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Icon_minitimeΔευ Φεβ 13, 2012 7:18 pm

Καλησπερα !
Κατω απο την εικονα 4 εχεις το ηλεκτρολογικο σχημα με τα εξαρτήματα που χρειάζεσε .
Σαν νουμερο 2 εχει dimmer 20-315w , γι'αυτο και εκανα την παρέμβαση .
Αλλα απο οσο κοιταξα και μεχρι 1000 watt τα dimmer παιζουν σε αρκετα χαμηλες τιμες οποτε οκ .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
NIKOS79
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 35

Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα   Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Icon_minitimeΤρι Φεβ 14, 2012 10:35 pm

kaz συνχαρητηρια για την προσπαθεια σου.... μια απορια ομως σκεφτηκες τον τροπο που θα στερεωσεις τον τροχο στον μελιτοεξαγωγεα? το βλεπω λιγο δυσκολο ν στερεωθει με ασφαλεια και σιγουρια. εχεις καμια φωτο ?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kaz
Μέλος
Μέλος
kaz


Αριθμός μηνυμάτων : 149

Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα   Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Icon_minitimeΤετ Φεβ 15, 2012 9:55 pm

Φίλε ΝΙΚΟΣ79
Η πιο κάτω φωτογραφία είναι μια πρόχειρη προσομοίωση τις τελικής κατασκευής που έχω φτιάξει για δικιά μου χρήση στον μελιτοεξαγωγέα μου.

Εδώ σου παρουσιάζω τη βασική ιδέα στήριξης που βολεύει εμένα.
Σίγουρα μπορεί κάποιος να σκεφτεί και άλλες, ίσως πολύ καλύτερες κατασκευές.

Στην δίκία μου κατασκευή η γωνιακή κίνηση του τροχού μεταφέρεται με μικρή τροχαλία, και έναν ιμάντα περίπου 15 cm στην τροχαλία του άξονα του μελιτοεξαγωγέα.
Δεν χρησιμοποιώ την απευθείας μεταφορά κίνησης.
Τώρα δεν μπορώ να σου δώσω με ακρίβεια κατασκευαστικές λεπτομέρειες, γιατί αυτό οφείλεται στο πως, και με τι υλικά ,έχεις φτιάξη εσύ τον δικόσου μελιτοεξαγωγέα.
Αλώστε η δικιά μου συμμέτοχη από ότι έχεις καταλάβει βασίζεται περισσότερο στον ηλεκτρολογικό τομέα, και λιγότερο στο μηχανικό μέρος τις κατασκευής.

Στο μηχανικό μέρος από ότι καταλαβαίνω οι περισσότεροι μπορούν αυτοσχεδιάζοντας να κάνουν πολύ καλές κατασκευές.
Εάν θες όμως να ακολουθήσεις αυτόν τον τύπο στήριξης του τροχού τοποθετώντας τον στην οριζόντια μπάρα στήριξης του εκκεντροφόρου άξονα του μελιτοεξαγωγέα ,τότε χρειάζεται να αγοράσεις η να φτιάξης τις ντίζες που βλέπεις .

Μπορείς να πάς σε ένα χρωματοπωλείο που πουλάει και σιδηρικά και να αγοράσεις μία ντιζα πάχος 5/16 και να κάνεις δουλειά.
Πρέπει να προσέξεις όμως το πάσο να είναι σε γαλλικό σπείρωμα διότι οι περισσότεροι τροχοί (αν όχι όλοι) στο μπροστινό τους μέρος εκεί που βιδώνονται τα χερούλια συγκράτησης, τέτοιο σπείρωμα έχουν.
Στο πίσω μέρος ένα στήριγμα από δορυφορικό ιστό σου κάνει δουλειά.
Γράφω δορυφορικό γιατί είναι πιο χοντρά σαν στηρίγματα .

Επίσης πρέπει να γνωρίζεις ότι ποτέ δεν θα αφήσουμε να πάρει ένας τροχός περισσότερες από 400 στροφές .
Αυτό πρέπει να το έχουμε πρόρυθμιση είναι κανόνας.
Εμάς μας νοιάζει να έχουμε δυνατή ισχύ με σχετικά λίγες στροφές.
Διαφορετικά τα τελάρα από την φυγόκεντρο θα διαλύσουν.

Ελπίζω να σε βοήθησα. Καλό θα ήταν να με ενημερώσεις.
Ευχαριστώ.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kaz
Μέλος
Μέλος
kaz


Αριθμός μηνυμάτων : 149

Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα   Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα Icon_minitimeΣαβ Φεβ 18, 2012 11:11 pm

Ενημερώνω του φίλους που ενδιαφέρονται για το συγκείμενο θέμα ότι τροποποίησα το αρχικό κείμενο με περισσότερες πληροφορίες και εικόνες για να γίνεται πιο κατανοητό.
Ευχαριστώ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την γωνιακή μετάδοση κίνησης στον άξονα του μελιτοεξαγωγέα
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» D.I.Y. Γωνιακή Μετάδοση Κίνησης στον Άξονα του Μελιτοεξαγωγέα
» Συζήτηση / Ερωτήσεις σχετικά με την Κατασκευή Μοτέρ Μελιτοεξαγωγέα
» Τοποθετηση πλαισιων στον μελιτοεξαγωγεα
» Συζήτηση για τη μελισσοκομία στην Κρήτη
» Σενάριο πολλαπλασιασμού κυψελών προς συζήτηση

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Melissologia :: Τα μελισσοκομικά :: D.I.Y. μελισσοκομικές πατέντες-
Μετάβαση σε: