| πως θα κάνω τα μελισσάκια μου να πίνουν μόνο απο το δικότους νερό | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
pantelis76 Νέο Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 8
| Θέμα: πως θα κάνω τα μελισσάκια μου να πίνουν μόνο απο το δικότους νερό Κυρ Ιουν 15, 2014 11:00 pm | |
| καλησπέρα σας, μήπως μπορεί κάποιος να μου πει πως θα μπορούσα να αποφύγω να πινουν νερό τα μελισσάκια μου μόνο από το δικό τους και όχι από πισσίνες που έχει εκεί κοντά; τους αλλάζω το νερό κάθε δύο μέρες και είναι και σε σκιερό μέρος. ευχαριστώ για το χρόνο σας και για τις ενδιαφέρον συζητήσεις που γίνονται.είμαι νέος στο χώρο ερασιτέχνης αλλά πολύ παθιασμένος με τα κορίτσια μου. | |
|
| |
Ar_lo Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 78
| Θέμα: Απ: πως θα κάνω τα μελισσάκια μου να πίνουν μόνο απο το δικότους νερό Δευ Ιουν 16, 2014 12:04 am | |
| το ιδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγω, και ρωτώντας έλαβα την εξής απάντηση. πριν πας τα μελισσακια σου σε εναν χώρο θα πρέπει να εχεις βάλει πρώτα το νερό. (πράγμα που εγώ δεν ειχα κάνει). ετσι κατα την αναγνωριστική πτήση να βρουν το νερο που ειναι κοντα και να μην τρέχουν απο εδω και απο εκει.
| |
|
| |
queen Ενεργό Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 370
| Θέμα: Απ: πως θα κάνω τα μελισσάκια μου να πίνουν μόνο απο το δικότους νερό Δευ Ιουν 16, 2014 12:13 am | |
| Καλησπερα! Αυτο το θεμα αντιμετωπιζα κεγω πριν λιγο καιρο.. πηγαιναν οι χαζουλες για νερο σε μια στερνα που ηταν για τα αιγοπροβατα κ δν ηθελα να πηγαινουν εκει γτ ειχε κ σφηκες. Ενω τους ειχα δικια τους ποτιστρα συνεχιζαν κ πηγαιναν εκει. Οποτε πηγα στη στερνα κ αλειψα με το λαδι απο σαρδελες σε ενα μερος της στερνας. Αποτελεσμα κ οι μελισσες δν ξαναπηγαν εκει αλλα στη ποτιστρα τους κ οι σφηκες ενω πηγαιναν για νερο πνιγοντουσαν. Πλεον ουτε απο κεινες εχω. Δοκιμασε να βαλεις κοντα στη ποτιστρα τους κατι που να εχει αρωμα που να τις ελκυει οπως πχ κερι. Μια να παει στη ποτιστρα κ ακολουθησουν οι υπολοιπες η πισινα θα ειναι τελος. Ελπιζω να πιασει κ σε σενα.. | |
|
| |
queen Ενεργό Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 370