Melissologia
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Melissologia

Ελληνικό Φόρουμ συζητήσεων για τις Μέλισσες
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  Σύνδεση  BlogBlog  

 

 νεκρό μελίσσι

Πήγαινε κάτω 
+7
agglos
Melissokomis
stakriv
Φωκης
nikmak
Στέλιος1
tony11020
11 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
tony11020
Μέλος
Μέλος
tony11020


Αριθμός μηνυμάτων : 56

νεκρό μελίσσι Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: νεκρό μελίσσι   νεκρό μελίσσι Icon_minitimeΔευ Μαρ 17, 2014 11:28 pm

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Είχαν κηροσκορο τα καθάριζα με φλογέρα όλα κ μετα όμως την βρήκα όπως στην φωτογραφία.  Α κάποιο μου δίνει ενα σχόλιο παρακαλώ.  Είμαι αρχάριος κ ήξερα να ξέρω τι πήγε στραβά.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Στέλιος1
Μέλος
Μέλος
Στέλιος1


Αριθμός μηνυμάτων : 282

νεκρό μελίσσι Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: νεκρό μελίσσι   νεκρό μελίσσι Icon_minitimeΔευ Μαρ 17, 2014 11:54 pm

εγώ ο έρμος που δεν μπορώ να καταλάβω τι είδες και σε ανησυχεί;;; scratch 

το μόνο που μπορώ να δω είναι γόνος και μάλιστα διαδοχικός
πιο φρέσκος, πιο ψημένος , ακάλυπτος και ξεγονεμένο που το προετοιμάζουν για
να ξαναγεννήσει η κυρία  scratch  scratch 


κανείς πιο έμπειρος  study 

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tony11020
Μέλος
Μέλος
tony11020


Αριθμός μηνυμάτων : 56

νεκρό μελίσσι Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: νεκρό μελίσσι   νεκρό μελίσσι Icon_minitimeΤρι Μαρ 18, 2014 12:02 am

Είναι ολα νεκρά. Αυτο που με παραξενεύει.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nikmak
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος
nikmak


Αριθμός μηνυμάτων : 41

νεκρό μελίσσι Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: νεκρό μελίσσι   νεκρό μελίσσι Icon_minitimeΤρι Μαρ 18, 2014 12:10 am

Από πείνα πήγαν.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Φωκης
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 24

νεκρό μελίσσι Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: νεκρό μελίσσι   νεκρό μελίσσι Icon_minitimeΤρι Μαρ 18, 2014 12:30 am