Melissologia
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Melissologia

Ελληνικό Φόρουμ συζητήσεων για τις Μέλισσες
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  Σύνδεση  BlogBlog  

 

 Σιρόπι με βότανα και γύρη

Πήγαινε κάτω 
2 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Giannos
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 11

Σιρόπι με βότανα και γύρη Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Σιρόπι με βότανα και γύρη   Σιρόπι με βότανα και γύρη Icon_minitimeΔευ Ιουν 24, 2013 3:47 am

Είμαι ερασιτέχνης μελισσοκόμος και "κατά του κεφαλιού μου" εφαρμόζω τα εξής στο σιρόπι μου. (εμπνευσμένος απ το Protofil)
Βράζω βότανα, φασκόμηλα/θυμάρια/χαμομήλια και ρίχνω μέσα και την ζάχαρη, ανακατεύω, και συμπληρώνω γύρη που την έχω χτυπήσει πριν λίγο στο μπλέντερ με λίγο σιρόπι ή νερό. Καμιά φορά ρίχνω και λίγη αλόη βέρα.
Όμως δεν γνωρίζω κατά πόσο όλο αυτό αποδίδει διότι έχω μόνο 2 μελίσσια και δεν μπορώ να κρίνω καθώς είμαι αρχάριος. Οτι το τρων το τρων.

ta xapia mouΣκέφτηκα να μοιραστώ την ιδέα μου καθώς και να ανοίξει το θέμα και να συζητηθεί.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
lingistis
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
lingistis


Αριθμός μηνυμάτων : 957

Σιρόπι με βότανα και γύρη Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σιρόπι με βότανα και γύρη   Σιρόπι με βότανα και γύρη Icon_minitimeΔευ Ιουν 24, 2013 10:53 am

Το μίγμα που ετοιμάζεις το παίρνουν οι μέλισσες επειδή βάζεις τη ζάχαρη. Δεν τους προσφέρεις κάτι άλλο πέρα από μία τροφή για ενέργεια και αυτή μάλιστα επιβαρημένη με πρόσθετα υλικά από τα βότανα κλπ. Οι μέλισσες θα πάρουν στην ανάγκη ότι περιέχει σάκχαρα… και γκαζόζα να τους δώσεις θα την πάρουν!! Οπότε το σωστό είναι όταν θέλεις να ταΐσεις τα μελίσσια σου να τους προσφέρεις απλό σιρόπι.

Έχουν δοκιμαστεί πάρα πολλά ʽʽυλικάʽʽ για το εάν ωφελούν τα μελίσσια και εάν ʽʽκάτιʽʽ όντως κάνει θα υπήρχε η δραστική του ουσία στην αγορά.