Melissologia
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Melissologia

Ελληνικό Φόρουμ συζητήσεων για τις Μέλισσες
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  Σύνδεση  BlogBlog  

 

 Διπλοκαμπινο εμπειριες

Πήγαινε κάτω 
+9
NikTheGreek
matteus
arkalos
ntriant
Throubee
ethnic69
vassilis
pantel78
pnikolas
13 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
pnikolas
Μέλος
Μέλος
pnikolas


Αριθμός μηνυμάτων : 186

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΔευ Ιουλ 11, 2016 8:32 pm

Παιδιά σκοπεύω να πάρω ένα διπλοκάμπινο μεταχειρισμένο. Κλείνω προς τι άλλο... το navara. Έχει κανείς εμπειρία? 1 πράγμα θέλω να μάθω μόνο... Καίνε αυτό που φαντάζεται όλο ο κόσμος δλδ τα κερατά τους ή είναι όντως τόσο οικονομικό όσο λένε.

Χρησιμοποιώ ένα mazda 2 επιβατικό του 2002 και για 100 χλμ που είναι η τυπική διαδρομή που ακολουθώ. Μέση κατανάλωση 10L/100 km. Με αέριο μου βγαίνει 6,5 ευρώ περίπου την φορά...

Αν αλλάξω σε navara και πετρέλαιο λέτε να μου έρχεται παραπάνω? Όσοι γνωρίζουν ας απαντήσουν. Επίσης ισχύει ότι το D40 έκδοση καίει παραπάνω από τις άλλες εκδόσεις?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
pantel78
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος
pantel78


Αριθμός μηνυμάτων : 32

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΤρι Ιουλ 12, 2016 8:28 am

Έχω το ford ranger 2006 μοντέλο κι έχω να σου πω ότι το μηχάνημα είναι πολεμική μηχανή και οικονομικότατο. Επίσης μπορώ να σου πώ με βεβαιότητα ότι όλα τα τετρακίνητα διπλοκάμπινα αυτής της γενιάς και μετά δεν καίνε, αρκεί πάντα να έχεις ελαφρύ πόδι και να μην χαραμίζεις τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σε τρελές επιταχύνσεις και παντιλίκια!! Σχετικά με το NAVARA, επειδή ήταν κι εμένα στις προτεταιότητές μου το απέρριψα λόγω μεγάλου όγκου, μικρότερης καρότσας και μικρότερης ευελιξίας. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο. Γνώμη μου, δοκίμασε όλες τις μάρκες (οι μάντρες είναι γεμάτες μεταχειρισμένα) και μετά δες ποιο σου ταιριάζει..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
vassilis
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
vassilis


Αριθμός μηνυμάτων : 673

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΤρι Ιουλ 12, 2016 10:01 am

Δώστε κι ένα ποσό τιμής για (καλο)μεταχειρισμένο περιόδου γύρω στο 2006...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
pantel78
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος
pantel78


Αριθμός μηνυμάτων : 32

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΤρι Ιουλ 12, 2016 10:10 am

Sorry, 2007 είναι το δικό μου το μοντέλο και είναι το Limited με full extra. Σήμερα κοστίζει κοντά στα 12000 έως 15000 ανάλογα τα χιλιόμετρα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ethnic69
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
ethnic69


Αριθμός μηνυμάτων : 658

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΤρι Ιουλ 12, 2016 11:51 am

Εχω το D40 2007 . Καταναλωση 9-11 λιτρα στα 100 χλμ . Πολυ δυνατο αυτοκινητο αλλα περισσοτερο στις μεσαιες στροφες , που σημαινει οτι θα χρειαστει να βαλεις συχνα αργα για να μην το ζωριζεις . Εκει η καταναλωση εκτοξευεται. Παιρνει 7 κυψελες και να βαλεις παραπετια (που αλλιως δεν παιρνεις αδεια για μελ/μικο) τοτε βαζεις περισσοτερα , περιπου 25. Αρα αν εχεις πολλα μελισσια θελεις τρειλερ . Με το τρειλερ δεν θα εχεις problem γιατι εχει δυνατοτιτα ελξης κοντα στους 2.5 τονους !!!!
Πριν ειχα το reinger 2001 μοντελο που ειναι περισσοτερο αγροτης , δουλευει καλυτερα στα χαμηλα ( πιστεψε με αυτο παιζει μεγαλο ρολο ) και .... μεχρι εκει .
Συμπερασμα : Αν θες να εχεις ενα μονο αυτοκινητο παιρνεις το navara . Θα σου κανει τη δουλεια με ενα τρειλερ , μεχρι και 100 μελισσια , και φυσικα 2 μετακ/σεις . Στο δρομο στο ταξιδι στις ανεσεις δεν παιζεται . Ειναι σαν να εχεις ενα πολυτελες τζιπ που το χρησιμοποιεις και στα μελισσια .
Αν θελεις ενα αυτοκινητο μονο για τα μελισσια που δεν θα σε νοιαζει αν θα το κουρασεις αν θα το γρατζουνισεις και δεν θα εχεις και απαιτησεις για επιδοσεις τοτε reinger , mazda κτλ
Υ.Γ. Δεν εχω γνωμη για toyota ( λογο τιμης ) , μακρια απο WV , και κοιτα και το L200 αν δεν θελεις και πολλους αυτοματισμους . Καλυτερο απο το Nissan στο χωμα
Ελπιζω να βοηθησα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
pnikolas
Μέλος
Μέλος
pnikolas


Αριθμός μηνυμάτων : 186

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΤρι Ιουλ 12, 2016 4:38 pm

Αυτή είναι απάντηση. Πληρέστατη, εντός θέματος και περιεκτικότατη χωρίς σάλτσες.

Με το μάτι υπολόγιζα ότι παίρνει 9 στην στρώση και 18 στις δυο στρώσεις στην καρότσα με ιμάντα. Όχι?

Αυτό με τα παραπέτια το λες για το τρέιλερ ή για την καρότσα?

Επίσης αν γνωρίζεις επειδή θα γίνει αγροτικό και θα το κάνω ως μη κατά κύριο επάγγελμα αγρότης, υπάρχει και κατηγορία μελισσοκομικό? Θέλω να πω νόμιζα ότι απλά θα βγει άδεια σαν αγροτικό όχημα και that's all...

Πάντως με την κατανάλωση κατάλαβα τι παίζει οκ. Εγώ εθνική πηγαίνω με 100 άρα οικονομικά. Σπάνια μετακινώ μελίσσια γιατί κάνω σταθερή μελισσοκομία, απλά θέλω ένα τέρας να μην καταλαβαίνει χριστό, να έχω άνεση να μεταφέρω εργαλεία, προϊόντα, προμήθειες κλπ, και που και που να μεταφέρει και μελίσσια...



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ethnic69
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
ethnic69


Αριθμός μηνυμάτων : 658

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΤρι Ιουλ 12, 2016 6:02 pm

Μαλιστα . Παραπετια αν θες να το βγαλεις μελ/κο. Μαλιστα μπορει να σε βαλουν νατα κολλησεις κιολας ( οπως εμενα ) . Αν το βγαλεις αγροτικο κανονικα απαγορευεται να κουβαλας μελισσια . Αν πεσεις σε κανενα παραξενο....
Τωρα οπως σου ειπα το D40 θηριο στο χωμα δεν το λες . Στην ασφαλτο ισως .
Θα πρεπει να δουλευεις συχνα τα αργα ακομη και οταν δεν εισαι φορτωμενος οταν πχ βρεις καποια αποτομη ανηφορα κακοτραχαλη που δεν θα την ανεβης με 4Χ2 γιατι θα σπινιαρει (πισω κινηση ) , αν βαλεις 4Χ4 πεφτουν οι στροφες ισως λογω 2 διαφορικων , και θα δεις οτι το αυτοκινητο ζωριζεται και θα πρεπει να βαλεις αργα . Αυτο δεν ειναι προβλημα για το nissan απλως καιει περισσοτερο και δεν μπορεις να τρεξεις εννοηται .
Στην εθνικη βαζεις αυτοματο πιλοτο στα 120 και σου καιει 9,6 .
Κοιτα να παρεις αυτο με το καρο , δεν θα κολλας πουθενα .
Κοιτα να μην παρεις εισαγωγης , εχουν γυρισμενα χλμ .
Οτι και να παρεις καλοταξιδο oraia
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Throubee
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
Throubee


Αριθμός μηνυμάτων : 808

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΤρι Ιουλ 12, 2016 10:45 pm

Isuzu Dmax!
-αυτό με τα παραπέτα πρώτη φορά το ακούω!
-εφόσον έχεις στην κατοχή σου και μελίσσια (εκτός της αγροτικής εκμετάλλευσης) μπορείς να το δηλώσεις σαν
Αγροτικό - Μελισσοκομικό.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ethnic69
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
ethnic69


Αριθμός μηνυμάτων : 658

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΤετ Ιουλ 13, 2016 10:32 am

Throubee έγραψε:


-εφόσον έχεις στην κατοχή σου και μελίσσια (εκτός της αγροτικής εκμετάλλευσης) μπορείς να το δηλώσεις σαν
Αγροτικό - Μελισσοκομικό.


Ναι αυτο γινεται , δεν ξερω αν και παλι θα σου ζητησουν παραπετια. Μια ερωτηση στο μηχανολογικο της περιοχης λυνει καθε απορια νομιζω
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ntriant
Μέλος
Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 81

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΠεμ Ιουλ 14, 2016 10:10 am

εχω ενα ranger xlt 3.0 wildtrack με δερματινα,θερμαινομενα καθισματα,ηχοσυστημα με 6 cd .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
το εχω για να το γρατσουναω και να το παω στα χωραφια.Δεν βαζω τα παιδια μου μεσα.Λεω να παρω το D-40 που κανει για ολα.
Το εχω αγροτικο μελισσοκομικο χωρις παραπετια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
arkalos
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 12

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΠεμ Ιουλ 14, 2016 4:14 pm

To range ειναι υποδεεστερο απο ολες τις αποψεις...

Η σειρα προτεραιοτητας ειναι αυστηρα αυτη.
1)Toyota hilux
2)Isuzu dmax
3)navara
4)mitsubishi l200
5) mazda
6)ranger
7) τιποτα αλλο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ntriant
Μέλος
Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 81

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΠεμ Ιουλ 14, 2016 4:33 pm

ναι,ετσι ακριβως.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
matteus
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
matteus


Αριθμός μηνυμάτων : 831

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΠεμ Ιουλ 14, 2016 5:40 pm

Με το τουοτα (μονοκαμπινο) εχω μεινει ευχαριστημενος. Ειναι πολυ καλο για κακους χωματοδρομους, επιθεωρησεις και μεταφορες λιγων μελισσιων. Στα αρνητικα του οι πολυ σκληρες αναρτησεις του, οταν εισαι χωρις φορτιο πραγματικα χοροπηδαει. Επισης με κρυο καιρο η μηχανη του κροταλιζει υπερβολικα. Απο καταλαναλωση να υπολογιζεις ενα 10ευρω στα 100χλμ, οταν κινησε στην εθνικη χωρις φορτιο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
NikTheGreek
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
NikTheGreek


Αριθμός μηνυμάτων : 336

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΣαβ Ιουλ 16, 2016 11:46 pm

παιδια..
πηρε το ματι μου κατι σαν αυτο [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ..με διαφορετικη καροτσα

πηρα τηλ και μου ειπαν οτι οι διαστασεις της ειναι μηκος 198 χ πλατος 170 (οι ωφέλιμες)

οποτε , αν ειναι οντως ετσι , χωραει 4 στην σειρα επι 3 στο μηκος = 12 κυψελες η στρωση.
Καθολου ασχημα ....

το θεμα ειναι μιας και το βαρος θα πεσει στους πισω τροχους
εγω ειμαι αδυνατος οποτε δεν μετραω !!  lol!  lol!  lol!
αν στις ανηφορες ειναι προβλημα για το οχημα-ασφαλεια επιβατων.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
pnikolas
Μέλος
Μέλος
pnikolas


Αριθμός μηνυμάτων : 186

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 17, 2016 12:05 pm

114.000 χλμ? Πόσο υπολογίζεις να το κρατήσεις? Ένα χρόνο. Δεν είναι αξιόπιστες αυτές οι μηχανές για να πάνε τόσο ψηλά σε χλμ... Εγώ δεν θα το εμπιστευόμουν παρά την ευχρηστία του.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
NikTheGreek
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
NikTheGreek


Αριθμός μηνυμάτων : 336

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 17, 2016 12:21 pm

pnikolas έγραψε:
114.000 χλμ? Πόσο υπολογίζεις να το κρατήσεις? Ένα χρόνο. Δεν είναι αξιόπιστες αυτές οι μηχανές για να πάνε τόσο ψηλά σε χλμ... Εγώ δεν θα το εμπιστευόμουν παρά την ευχρηστία του.

Δεν μιλαω μονο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ..
ρωταω αν γενικα τα διπλοκαμπινα , επειδη εχουν την καροτσα σχετικα πιο πισω ,εχουν προβληματα οταν ειναι πολυ φορτωμενα.
Η λογικη λεει οτι ενα αυτοκινητο με πισω το κεντρο βαρους φορτωμενο στην ανηφορα εχει θεματα ..
ειναι οντως ετσι ?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
pnikolas
Μέλος
Μέλος
pnikolas


Αριθμός μηνυμάτων : 186

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 17, 2016 2:29 pm

Λογικα το εχουν προβλεψει. Ειτε ειναι ελαφρως ανασηκωμενο, ειτε εχει διαφορετικη κατασκευη και πιο σκληρες σουστες. Φανταζομαι
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
NikTheGreek
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
NikTheGreek


Αριθμός μηνυμάτων : 336

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 17, 2016 9:44 pm

pnikolas έγραψε:
..... Φανταζομαι

Κι εγω ετσι φανταζομαι οτι ειναι...αλλα δεν παιρνω και ορκο !!!

οποτε

καποιος που εχει διπλοκαμπινο και το εχει φορτωσει πολυ μπορει να μας πει εαν εχει αντιμετωπισει προβλημα στις ανηφορες ???
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ethnic69
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
ethnic69


Αριθμός μηνυμάτων : 658

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΔευ Ιουλ 18, 2016 9:53 am

NikTheGreek έγραψε:
pnikolas έγραψε:
114.000 χλμ? Πόσο υπολογίζεις να το κρατήσεις? Ένα χρόνο. Δεν είναι αξιόπιστες αυτές οι μηχανές για να πάνε τόσο ψηλά σε χλμ... Εγώ δεν θα το εμπιστευόμουν παρά την ευχρηστία του.

γενικα τα διπλοκαμπινα , επειδη εχουν την καροτσα σχετικα πιο πισω ,εχουν προβληματα οταν ειναι πολυ φορτωμενα.
Η λογικη λεει οτι ενα αυτοκινητο με πισω το κεντρο βαρους φορτωμενο στην ανηφορα εχει θεματα ..
ειναι οντως ετσι ?

Θα δεις οτι τα διπλοκαμπινα εχουν μικροτερο οφελημο . Ετσι κι αλλιως εχουν μικρο χωρο για φορτωμα . Αν παρεις διπλοκαμπινο και εχεις περισσοτερα απο 25 μελισσια (τοσα χωραει αν δεν αν δεν ανοιξες πισω πορτα) το τρειλερ ειναι μονοδρομος
Αυτο στο καρ φαινεται πολυ παλιο ( και εγω την πατησα με παλιο ) εχει ομως ωραια καροτσα. Οταν βλεπω τοσο παλιο αυτοκινητο με λιγα χλμ , μου βρωμαει γυρισμα χλμετρων
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
NikTheGreek
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
NikTheGreek


Αριθμός μηνυμάτων : 336

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΔευ Ιουλ 18, 2016 3:21 pm

[quote="ethnic69"]
NikTheGreek έγραψε:
Αν παρεις διπλοκαμπινο και εχεις περισσοτερα απο 25 μελισσια (τοσα χωραει αν δεν αν δεν ανοιξες πισω πορτα) το τρειλερ ειναι μονοδρομος

Φανταζομαι οτι μιλαμε για 25 μονα ετσι ?
Ποσα χωραει η στρωση ?

Το τρειλερ το εχω ηδη και μπορω να βαλω 10 την στρωση , αρα 20 max.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
thoma.sbees
Μέλος
Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 298

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΣαβ Ιουλ 23, 2016 8:31 pm

έχω ένα ranger του 2003 διπλοκάμπινο
με ανοιχτη πόρτα βάζω 14 διπλά και dadant και επιπλεόν 24 στο τρέιλερ
πάει μια χαρά
όπωε εχει ειπωθει πιο πάνω αυτά τα αυτοκίνητα δεν θέλει να τα τσιτώνεις στο ξκάζι στις επιταχύνσεις κλπ τότε καίνε αρκετά
αν το κινείς λογικά εχει μία κατανάλωση στα 9 λίτρα περίπου
δεν έχει κανένα πρόβλημα στις ανηφόρες
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kostasid
Μέλος
Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 114

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 24, 2016 11:04 am

Γεια σας!εΥπαρχει καμια φωτο απο το φορτωμα?
Μια εικονα χιλιες λεξεις!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sotto
Μέλος
Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 77

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 24, 2016 3:14 pm


Κυριοι προσοχη με τα τρειλερ, δεν εχει σημασια το βαρος ελξης στα φορτηγα, εχει μεγαλη σημασια το οφελημο.
Ρωτηστε πρωτα στο υπουργειο γιατι με τα τρειλερ υπαρχει μεγαλο προβλημα σε οτι αφορα τα φορτηγα.
Αν θελετε φορτηγο μελισσοκομικο για νομαδικη μελισσοκομια, ενα ford tranzit ντιζελ με μακρια καροτσα περνει 35 μελισσια η στρωση, εχω φορτωσει 140 μονα με ανεση, καταναλωση 10λ/100κλμ, αγορα απο Γερμανια 4500? ολα μαζι εδω 7000?.
Σκεφτειτε καλα γιατι θελετε φορτηγο, για βολτα "η για μελισσοκομια?????

ΥΓ εκτος και αν καποιος απο εμας εχει στο νου του εγω θα εχω 25-30 μελισσια και ειμαι οκ..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ethnic69
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
ethnic69


Αριθμός μηνυμάτων : 658

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 24, 2016 10:13 pm

Το προβλημα με τα φορτηγα ειναι οτι οταν η δυνατοτητα φορτωματος του τρειλερ ξεπερναει το οφελημο σου ζηταει διπλωμα 5ης και ταχογραφο.
Ετσι κι αλλιως στο τρειλερ απαγορευεται να βαλεις μελισσια , γιαυτο σε βαζει να βαλεις παραπετια στο φορτηγο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
matteus
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
matteus


Αριθμός μηνυμάτων : 831

Διπλοκαμπινο εμπειριες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Διπλοκαμπινο εμπειριες   Διπλοκαμπινο εμπειριες Icon_minitimeΔευ Ιουλ 25, 2016 6:36 pm

sotto έγραψε:

Κυριοι προσοχη με τα τρειλερ, δεν εχει σημασια το βαρος ελξης στα φορτηγα, εχει μεγαλη σημασια το οφελημο.
Ρωτηστε πρωτα στο υπουργειο γιατι με τα τρειλερ υπαρχει μεγαλο προβλημα σε οτι αφορα τα φορτηγα.
 Αν θελετε φορτηγο μελισσοκομικο για νομαδικη μελισσοκομια, ενα ford tranzit ντιζελ με μακρια καροτσα περνει 35 μελισσια η στρωση, εχω φορτωσει 140 μονα με ανεση, καταναλωση 10λ/100κλμ, αγορα απο Γερμανια 4500? ολα μαζι εδω 7000?.
Σκεφτειτε καλα γιατι θελετε φορτηγο, για βολτα "η για μελισσοκομια?????

ΥΓ εκτος και αν καποιος απο εμας εχει στο νου του εγω θα εχω 25-30 μελισσια και ειμαι οκ..

Φορτωσες 3.5τ σε ford tranzit??? (αν υποθεσουμε οτι το καθε μελισσι ζυγιζει 25κιλα) ποσο οφελιμο σου δινει το αυτοκινητο? Εγω ειμαι της αποψης οτι αν καποιος θελει να ασχοληθει επαγγελματικα με την μελισσοκομια χρειαζεται 2 αυτοκινητα. Ενα μικρο αγροτικο 4χ4 και κατα προτιμηση κλειστο και ενα μεγαλο φορτηγο π.χ atego. Ολα τα αλλα στυλ sprinter, tranzit κτλπ μονο προβληματα βγαζουν και δεν λυνεις και το προβλημα σου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Διπλοκαμπινο εμπειριες
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 2Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Melissologia :: Μελισσοκομική τεχνική :: Τα άλλα κόλπα-
Μετάβαση σε: