Melissologia
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Melissologia

Ελληνικό Φόρουμ συζητήσεων για τις Μέλισσες
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  Σύνδεση  BlogBlog  

 

 Ξεχειμώνιασμα με δύο βασίλισσες

Πήγαινε κάτω 
4 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Mitserkotis
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 16

Ξεχειμώνιασμα με δύο βασίλισσες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Ξεχειμώνιασμα με δύο βασίλισσες   Ξεχειμώνιασμα με δύο βασίλισσες Icon_minitimeΠεμ Οκτ 15, 2015 7:23 am

Καλημέρα σας! Σκεφτόμουνα μήπως υπάρχει η περίπτωση να ξεχειμωνιάσει ένα μελίσσι έχοντας δύο βασίλισσες. Συγκεκριμένα έχω 2 αδύνατα μελίσσια και σκέφτομαι να τα ενώσω αλλά δεν θέλω να χάσω βασίλισσα. Υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό αν πριν τα ενώσω περιορίσω την μια βασίλισσα σε ένα πλαίσιο με θήκη από βασιλικό διάφραγμα και να μείνει περιορισμένη όλο το χειμώνα. Επειδή είμαι αρχάριος θέλω να ακούσω απόψεις.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
NikTheGreek
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
NikTheGreek


Αριθμός μηνυμάτων : 336

Ξεχειμώνιασμα με δύο βασίλισσες Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ξεχειμώνιασμα με δύο βασίλισσες   Ξεχειμώνιασμα με δύο βασίλισσες Icon_minitimeΠεμ Οκτ 15, 2015 11:04 am

Εχεις τριπλοκυψελιδιο ?
Αν τα μελισσακια ειναι πολυ μικρα  , τριων πλαισιων , μπορεις να βαλεις τρια μαζι σ ενα τριπλοκυψελιδιο και να εκμεταλευτουν το ενα την θερμοτητα του αλλου.
Εχω διαβασει , δεν το εχω κανει , οτι ετσι αυξανεις καθετα τις πιθανοτητες ενα μικρο μελισσακι να βγαλει τον χειμωνα.

Εσυ που εχεις δυο μπορεις τα να βαλεις προς την μερια που χτυπαει ο ηλιος περισσοτερο και την τριτη ελευθερη θεση να την γεμισεις με καποιο μονωτικο υλικο.
Απο φελιζολ...μεχρι αχυρα.

Ας πουν και οι εμπειροτεροι.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
priamos1980
Μέλος
Μέλος
priamos1980


Αριθμός μηνυμάτων : 204

Ξεχειμώνιασμα με δύο βασίλισσες Empty