| Καλημέρα, καλώς σας βρήκα συνάδελφοι, φίλοι... | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
pnikolas Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 186
| Θέμα: Καλημέρα, καλώς σας βρήκα συνάδελφοι, φίλοι... Πεμ Σεπ 04, 2014 11:13 am | |
| Έτσι για να σπάσω τον πάγο είμαι φοιτητής στο τελευταίο έτος της Γεωπονικής Αθήνας είμαι κι εγώ νέος μελισσοκόμος ξεκίνησα από ατύχημα παρακολουθώντας ένα σεμινάριο πολύ εισαγωγικό μου μπήκε η τρέλα να αγοράσω μελίσσια και από τότε κόλλησα... Σας ακούγετε γνώριμη η ιστορία, είναι γιατί όποιος ασχολείται συστηματικά αναγκαστικά ερωτεύεται... Τι να πω φαίνεται ήταν γραφτό από πλάκα ξεκίνησα και φαίνεται να εξελίσσεται επαγγελματικά.
Το μελισσοκομείο μου είναι σταθερό για τώρα σε μία ειδυλλιακή τοποθεσία στον ωρωπό, όπου και διαχειμάζω και διαβιούν τα 10 πλέον μελίσσια μου.
Στο Melissologia γράφτηκα γιατί από καιρό διαβάζω πολλές ωραίες αναρτήσεις και απαντήσεις και είπα να συμμετάσχω στην ανταλλαγή των απόψεων.
Τέλος μπορώ να πω πως είμαι πρόθυμος μέσα από το κοινό ενδιαφέρων μας για την μελισσοκομεία να προβούμε σε δράσεις τόσο εθνικές όσο και τοπικές για ανάδειξη των προιόντων της χλωρίδας μας και άλλων καταστάσεων. | |
|
| |
Sakis G Ενεργό Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 605
| Θέμα: Απ: Καλημέρα, καλώς σας βρήκα συνάδελφοι, φίλοι... Πεμ Σεπ 04, 2014 5:23 pm | |
| Καλωσορισες και καλη επιτυχια σε καθε σου προσπαθεια! | |
|
| |
mpampis13 BeeForce
Αριθμός μηνυμάτων : 1393
| Θέμα: Απ: Καλημέρα, καλώς σας βρήκα συνάδελφοι, φίλοι... Παρ Σεπ 05, 2014 2:31 am | |
| | |
|
| |
pnikolas Μέλος
| Θέμα: Απ: Καλημέρα, καλώς σας βρήκα συνάδελφοι, φίλοι... Παρ Σεπ 05, 2014 9:36 am | |
| Ευχαριστώ ρε guys, εύχομαι με τους περισσότερους να βρεθούμε και στην πραγματική ζωή. Να πάμε για κοινές ανθοφορίες, να βρεθούμε σε σεμινάρια- εκθέσεις... | |
|
| |
thodoris981 Ενεργό Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 651
| Θέμα: Απ: Καλημέρα, καλώς σας βρήκα συνάδελφοι, φίλοι... Παρ Σεπ 05, 2014 9:59 am | |
| Καλως τον!!! Αντε και τριψήφιος... | |
|
| |
Στέλιος1 Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 282