Melissologia
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Melissologia

Ελληνικό Φόρουμ συζητήσεων για τις Μέλισσες
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  Σύνδεση  BlogBlog  

 

 Σιρόπι και ψυγείο...

Πήγαινε κάτω 
5 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
maandre
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 18

Σιρόπι και ψυγείο... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Σιρόπι και ψυγείο...   Σιρόπι και ψυγείο... Icon_minitimeΠαρ Οκτ 18, 2013 5:24 pm

Καλησπέρα, είμαι νέος μαθητευόμενος μελισσοκόμος και το πρώτο μου ερώτημα  ,
αν και εψαξα σχετικά με το θέμα σιρόπι και πόσο αντέχει στο ψυγείο (αφου το φτιάξουμε),δεν μπόρεσα να βρώ απάντηση.
Η ερώτηση λοιπόν είναι για πόσο χρονικό διάστημα αντέχει το σιρόπι ( 1:1) μέσα στο ψυγείο,ούτως ώστε να είναι καλό για τις μέλισσες και να μην δημιουργήσει παρενέργειες.
Αν υπάρχει απάντηση σας παρακαλώ να μου δώσετε τον σύνδεσμο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
pointerst
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
pointerst


Αριθμός μηνυμάτων : 692

Σιρόπι και ψυγείο... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σιρόπι και ψυγείο...   Σιρόπι και ψυγείο... Icon_minitimeΠαρ Οκτ 18, 2013 6:46 pm

Το πρόβλημα με το σιρόπι βρίσκεται στο ξίνισμα.Ούτε και εγώ ξέρω πόσο αντέχει στο ψυγείο και στην συνέχεια μέσα στην κυψέλη χωρίς να ξινίσει. Αυτό που ξέρω όμως,είναι ότι αν δεν θέλεις ένα σιρόπι να ξινίσει(σε ψ χρονική περίοδο) τότε προσθέτεις κιτρικό οξύ(λεμόνι)!

Η άποψη μου όμως,είναι να φτιάχνεις τόσο σιρόπι όσο χρειάζεσαι πραγματικά, και να μην αποθηκεύεις έτοιμο σιρόπι.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
maandre
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 18

Σιρόπι και ψυγείο... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σιρόπι και ψυγείο...   Σιρόπι και ψυγείο... Icon_minitimeΠαρ Οκτ 18, 2013 7:52 pm

Ναι εννοείται ότι πρέπει να φτιάνχεις σιρόπι για όσο χρειάζεσαι ,αλλά μιας και ανάβω το μάτι στην κουζίνα καλό είναι να κάνω λίγο παραπάνω.Επίσης κάθε μέρα δεν μπορείς να είσαι στην κουζίνα.