Melissologia
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Melissologia

Ελληνικό Φόρουμ συζητήσεων για τις Μέλισσες
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  Σύνδεση  BlogBlog  

 

 Απορίες περί χειμώνα..

Πήγαινε κάτω 
+13
Νίκος Ερύμανθος
mimis
mpampis
vaso9
GREEN
NINAS
cyber2li
Κατσαρός θεοδόσιος
MILIBEE
captain
varsamis
giota
tinos7
17 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
tinos7
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 12

Απορίες περί χειμώνα.. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απορίες περί χειμώνα..   Απορίες περί χειμώνα.. Icon_minitimeΔευ Οκτ 17, 2011 11:36 pm

Είμαι αρχάριος τώρα ξεκινάω και είναι ο πρώτος μου χειμώνας.
Έχω μια κυψέλη με 7 πλάισια καινούργια βασίλισσα από παραφυάδα.Η απορία μου είναι
από τα 7 πλαίσια τα 4 έχουν πάνω πολλές μέλισσες τα υπόλοιπα 3 έχουν γύρω στις 20.
Η απόρία μου είναι και θέλω την άποψή σας τι πρέπει να κάνω γιατί άλλοι μου λένε να τα βγάλω για να μην κουράζεται το μελίσσι άσκοπα και άλλοι μου λένε πως να τα κρατήσω για τον αέρα..

και αν τα βγάλω βάζω κάποιο φελιζόλ η έτσι τα αφήνω κενά??


περιμένω απαντήσεις θα με βοηθήσετε!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
giota
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
giota


Αριθμός μηνυμάτων : 326

Απορίες περί χειμώνα.. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Απορίες περί χειμώνα..   Απορίες περί χειμώνα.. Icon_minitimeΤρι Οκτ 18, 2011 9:07 am

cheers καλως ηρθες, σιγουρα στην οικογενεια του melissologia H.B.F. θα βρισκεις βοηθεια.
για το ξεχειμωνιασμα της κυψελης εχω κ εγω τις ίδιες αποριες!
όσο κ αν study ,περιμενω κ την γνώμη των φιλων του φορουμ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
varsamis
Μέλος
Μέλος
varsamis


Αριθμός μηνυμάτων : 157

Απορίες περί χειμώνα.. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Απορίες περί χειμώνα..   Απορίες περί χειμώνα.. Icon_minitimeΤρι Οκτ 18, 2011 10:16 am

Αποψη μου ειναι να τα βγαλεις ..
Αν επιασε κρυο στην Τηνο αγορασε ενα κομματι φελιζολ (το γνωστο σε ολους μας Dow) παχους 3 εκατ.