| Να μαι κι εγώ | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
stala Νέο Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 3
| Θέμα: Να μαι κι εγώ Κυρ Ιουν 05, 2016 9:34 am | |
| Καλημέρα σε όλους. Είμαι ερασιτέχνης νέος μελισσοκόμος. Αγόρασα επιτέλους δύο παραφυάδες τέλος Μαΐου. Δύσκολη περίοδος γιατί εκτός των άλλων πρέπει να χτίσουν και κεριά. Ελπίζω να τα καταφέρω και να πάνε όλα καλά, γιατί όχι αν χρειαστεί και με τη βοήθεια των μελών του φόρουμ. | |
|
| |
mpampis13 BeeForce
Αριθμός μηνυμάτων : 1393
| Θέμα: Απ: Να μαι κι εγώ Κυρ Ιουν 05, 2016 2:59 pm | |
| Καλώς τον. Πολυ υπομονή να εχεις και να ενημερώνεσε συνεχώς. Οτι χρειαστεί εδω ειμαστε. Τροφοδότησε καλα για να σου χτίσουν κεράκια. Βάλε και σιροπακι και κάποιο καλής ποιότητας ζαχαροζυμαρο. | |
|
| |
olomelia BeeForce
Αριθμός μηνυμάτων : 544
| Θέμα: Απ: Να μαι κι εγώ Κυρ Ιουν 05, 2016 9:57 pm | |
| φίλε Στάλα,
όπως καταλαβαίνεις από τα θέματα κ τις απαντήσεις, εδώ είμαστε: "Βάστα με να σε βαστώ, ν'ανεβούμε στο βουνό". Όλοι ρωτάμε για όλα.
Καλώς όρισες! | |
|
| |
psath BeeForce
Αριθμός μηνυμάτων : 1223
| Θέμα: Απ: Να μαι κι εγώ Κυρ Ιουν 05, 2016 10:42 pm | |
| | |
|
| |
stala Νέο Μέλος
| Θέμα: Απ: Να μαι κι εγώ Κυρ Ιουν 05, 2016 10:46 pm | |
| Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Τελικά σωστά έκανα εγγραφή στο φόρουμ. Βρήκα ανθρώπους να στηριχτώ. | |
|
| |
stala Νέο Μέλος
| Θέμα: Χτίσιμο κεριών Κυρ Ιουν 05, 2016 11:57 pm | |