Melissologia
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Melissologia

Ελληνικό Φόρουμ συζητήσεων για τις Μέλισσες
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  Σύνδεση  BlogBlog  

 

 Ορφανο μελισσι με 4-5 βασιλικα κελια

Πήγαινε κάτω 
4 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
toadstul
Μέλος
Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 82

Ορφανο μελισσι με 4-5 βασιλικα κελια Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Ορφανο μελισσι με 4-5 βασιλικα κελια   Ορφανο μελισσι με 4-5 βασιλικα κελια Icon_minitimeΤετ Μάης 19, 2010 10:03 pm

Καλησπέρα σας
Έχω αγοράσει τρία μελίσσια των τριών πλαισίων και αφού τα εγκατέστησα την πρώτη του Μαι τα έλεγξα μετά από 14 μέρες...
Στα δυο μελίσσια βρήκα την βασίλισσα ενώ στο τρίτο δεν μπόρεσα να την βρω.. δεν πειράζει είπα είμαι και αρχάριος... ίσως να μην μπόρεσα να την εντοπίσω τα έκλεισα τα τάισα και είπα πώς θα έρθω μετά από τέσσερις πέντε μέρες για επανέλεγχο.
Εχθές που πήγα παρατήρησα πώς στα δυο μελίσσια που είχα εντοπίσει της βασίλισσες υπάρχουν αυγά αλλά και σκουληκάκια!!
Στο τρίτο ώμος που δεν μπόρεσα να εντοπίσω την βασίλισσα δεν έχει αυγά πάρα μόνο πολύ λίγα σκουληκάκια και 4-5 βασιλικά κελιά το ένα μάλιστα σφραγισμένο.
Το ερώτημα είναι... θα πρέπει να τα αφήσω όπως είναι τα βασιλικά κελιά ώστε όταν βγει η πρώτη βασίλισσα να καταστρέψει αυτή τα άλλα κελιά κατά συνεπεία και της άλλες βασίλισσες?
Υπάρχει περίπτωσή να σμηνουργισει αυτό το μελίσσι αφού έχει 4-5 βασιλικά κελιά?
Ααα και κάτι άλλο.. ρωτώντας ένα παππού μελισσοκόμο χωριανό μου για το παραπάνω μελίσσι μου είπε πώς υπάρχει περίπτωση τα βασιλικά κελιά να είχανε αυγό από εργάτρια μέλισσα και από αυτά τα κελιά τελικά να βγει κηφήνας και όχι βασίλισσα.. αληθεύει αυτό?
Σας Ευχαριστω !!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Maikpigasos
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
Maikpigasos


Αριθμός μηνυμάτων : 773

Ορφανο μελισσι με 4-5 βασιλικα κελια Empty