Melissologia
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Melissologia

Ελληνικό Φόρουμ συζητήσεων για τις Μέλισσες
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  Σύνδεση  BlogBlog  

 

 Καλώς σας βρήκα!

Πήγαινε κάτω 
4 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
asapostol
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος
asapostol


Αριθμός μηνυμάτων : 15

Καλώς σας βρήκα! Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Καλώς σας βρήκα!   Καλώς σας βρήκα! Icon_minitimeΔευ Μαρ 17, 2014 1:25 pm

Χαίρεται,

Εδώ και χρόνια ο πατέρας μου είχε μέλισσες αλλά ποτέ δεν ασχολήθηκα προσωπικά και εντατικά , λόγω σπουδών παρά μόνο ''αγγαρεία'' (κάπνισμα, κουβάλημα κ.λ.π.). Φέτος ανέλαβα εξ΄ολοκλήρου 12 μελίσσια και η συμμετοχή μου στο φόρουμ θα με βοηθούσε ώστε να αποσπάσω πληροφορίες από έμπειρους μελισσοκόμους.Είμαι αρχάριος και όσον αφορά το χειρισμό του φόρουμ αλλά θα το βρω πιστεύω.

Καλώς σας βρήκα!
Ευχαριστώ!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
monarchis
Συντονιστική ομάδα
Συντονιστική ομάδα
monarchis


Αριθμός μηνυμάτων : 1942

Καλώς σας βρήκα! Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Καλώς σας βρήκα!   Καλώς σας βρήκα! Icon_minitimeΔευ Μαρ 17, 2014 1:57 pm

Καλώσόρισες. Εδώ (στο forum) έχει μπόλικη γνώση και μπόλικη εμπειρία. Κρίμα που δεν είχες γραφτεί νωρίτερα. Χθες είχαμε συνάντηση στην Κρήτη. Όμως θα το επαναλάβουμε... Ότι χρειαστείς εδώ είμαστε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asapostol
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος
asapostol


Αριθμός μηνυμάτων : 15

Καλώς σας βρήκα! Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Καλώς σας βρήκα!   Καλώς σας βρήκα! Icon_minitimeΤρι Μαρ 18, 2014 10:24 am

Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Χθες το είδα και εγώ τυχαία για τη συνάντηση....δεν πειράζει στην επόμενη με καλο!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Στέλιος1
Μέλος
Μέλος
Στέλιος1


Αριθμός μηνυμάτων : 282

Καλώς σας βρήκα! Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Καλώς σας βρήκα!   Καλώς σας βρήκα! Icon_minitimeΤρι Μαρ 18, 2014 11:47 am

καλώς όρισες  cheers 

είσαι πολύ τυχερός φίλε μου που έχεις δάσκαλο σπίτι σου