Melissologia
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Melissologia

Ελληνικό Φόρουμ συζητήσεων για τις Μέλισσες
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  Σύνδεση  BlogBlog  

 

 Δεν έχω γόνο

Πήγαινε κάτω 
3 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ΛΕΥΘΕΡΗΣ
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 5

Δεν έχω γόνο Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Δεν έχω γόνο   Δεν έχω γόνο Icon_minitimeΠαρ Μάης 31, 2013 6:52 am

Είμαι αρχάριος. Τον απρίλιο απο ενα διόροφο μελίσσι έκοψα 1 τελάρο με γόνο ημέρας ,2 τελάρα σφραγισμένο γόνο με αρκετή μύγα και 2 τελάρα άφτιαχτα. Το προβλημάμου είναι ότι στο παλιό μελίσσι ένω το τάισα ζαχαροζύμαρο καί εν συνεχεία συρόπι σε επιθεώρηση που έκανα δεν βλέπω καθόλου γόνο ούτε και πλέκει νέο τελάρο. έχει πολύ γύρη καί μέλια και από πλυθυσμό ειναι γεμάτη η γονοφολιά καί 2 τελάρα στο επάνω όροφο. μπορεί κάποιος να μου πεί τι συμβαίνει;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
MILIBEE
Honorary member
Honorary member
MILIBEE


Αριθμός μηνυμάτων : 1575

Δεν έχω γόνο Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δεν έχω γόνο   Δεν έχω γόνο Icon_minitimeΠαρ Μάης 31, 2013 8:08 am

μηπως πηρες με τον ανοιχτο γονο και την μανα στην παραφυαδα ?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Johnniebee
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος
Johnniebee


Αριθμός μηνυμάτων : 300

Δεν έχω γόνο Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δεν έχω γόνο   Δεν έχω γόνο Icon_minitimeΠαρ Μάης 31, 2013 1:01 pm

Φίλε δώστου ένα πλάισιο με γόνο ημέρας από άλλο μελίσσι για να δείς αν έχει Βασίλισσα ή είναι ορφανό.Αν είναι ορφανό θα κάνει Β.Κ., αν έχει Βασίλισσα δεν θα κάνει. Και σίγουρα αν δεν έχει γόνο ο γόνος θα το βοηθήσει.

Αφού δείς αυτό μετά παίζουν διάφορα σενάρια... Το πιο πιθανό νομίζω είναι να πήρες την Βασίλισσά του στην παραφυάδα που έκοψες και αυτό τώρα να έχει αγονιμοποίητη Μητέρα ή να έβγαλε μητέρα που για διάφορους λόγους χάθηκε.