Melissologia
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Melissologia

Ελληνικό Φόρουμ συζητήσεων για τις Μέλισσες
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  Σύνδεση  BlogBlog  

 

 Βελτίωση κυψέλης

Πήγαινε κάτω 
+3
kaz
granazis
denovo
7 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
denovo
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 4

Βελτίωση κυψέλης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Βελτίωση κυψέλης   Βελτίωση κυψέλης Icon_minitimeΤετ Μαρ 14, 2012 7:27 pm

Καλησπέρα σε όλη την παρέα και τους φίλους της μέλισσας είμαι νέος στο φόρουμ και έγινα μέλος διότι θέλω την πολύτιμη βοήθεια σας τις γνώμες σας και τις εμπειρίες σας, καθώς , πιστεύω ότι με την εποικοδομητική συζήτηση μπορούμε να βγάλουμε καινούργια δεδομένα .

Λοιπόν είμαι φοιτητής στο τμήμα Τεχνολογία και σχεδιασμού ξύλου και επίπλου , για όσους δεν το γνωρίζουν, είναι , ένα από τα δυνατά τμήματα όσον αφορά την επιστήμη της Τεχνολογίας ξύλου (σε Ευρωπαϊκό επίπεδο) και εγώ ασχολούμαι με την πτυχιακή εργασία , με αντικείμενο μελέτης, την μελισσοκομική κυψέλη .Επίσης θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ουδέ μια σχέση δεν έχω με την μελισσοκομία ( το ξέρω κακό αυτό αλλά όχι απαγορευτικό ), ελπίζω με πολύ κόπο και διάβασμα να συλλέξω της απαραίτητες πληροφορίες….

Θα κάνω την αρχή ρωτώντας ποία είναι τα προβλήματα που έχετε συνάντηση κατά την χρήση των κυψελών ( τύπου langstroth ) , και ποια χαρακτηριστικά αν βελτιωνόντουσαν θα τα θεωρούσατε θετικά ( π.χ. καλύτερη μόνωση , μικρότερο βάρος , μικρότερη συντήρηση του ξύλου έως και μηδαμινή , αλλαγή τρόπου συναρμολόγηση όπου αυτό επιφέρει χαμηλότερο κόστος διότι η μεταφορά τους είναι ένας παράγοντας κόστους )

Υπάρχουν πάρα πολλά που σκέφτομαι και με προβληματίζουν αλλά δεν τα παραθέτω για να μην σας κουράσω από το πρώτο μου πόστ….
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
granazis
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 619

Βελτίωση κυψέλης Empty