Melissologia
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Melissologia

Ελληνικό Φόρουμ συζητήσεων για τις Μέλισσες
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  Σύνδεση  BlogBlog  

 

 Θα φάω μέλι απ τα χεράκια μου; Καλώς σας βρίσκω

Πήγαινε κάτω 
+2
milmos
giannisman
6 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
giannisman
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 3

Θα φάω μέλι απ τα χεράκια μου; Καλώς σας βρίσκω Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Θα φάω μέλι απ τα χεράκια μου; Καλώς σας βρίσκω   Θα φάω μέλι απ τα χεράκια μου; Καλώς σας βρίσκω Icon_minitimeΔευ Φεβ 06, 2012 10:10 pm

Φίλοι καλησπέρα.
Είμαι ο Γιάννης, άσχετος σε οτι αφορά τις μέλισσες και τη ζωη μαζί τους, αλλά μου αρέσει το μέλι!! petheno petheno
Μου έκατσε τελευταία να δοκιμάσω να βουτήξω βαθύτερα, αλλά αν θα αρχίσω θα εξαρτηθεί, απο το αν είναι δυνατόν να γίνει κάτι τέτοιο εδώ που βρίσκομαι (Βρυξέλλες).
Ετσι αποφάσισα να γραφτώ το χώρο σας, και να εκμεταλλευτώ τις συμβουλές σας, προς αποφυγή αστοχιών η και καταστροφών.
Με την ελπίδα πως δεν θα αποκλειστώ λόγω συνθηκών, θέσης-καιρικών συνθηκών, στην εισαγωγή μου εκτενέστερης επαφής με τις μέλισσες, λανσάρω κιόλας τις προκαταρκτικές ερωτήσεις στο φόρουμ.
Να στε όλοι καλά, και σεις και τα μελισσάκια σας Efharisto
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
milmos
Ενεργό Μέλος
Ενεργό Μέλος



Αριθμός μηνυμάτων : 572

Θα φάω μέλι απ τα χεράκια μου; Καλώς σας βρίσκω Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Θα φάω μέλι απ τα χεράκια μου; Καλώς σας βρίσκω   Θα φάω μέλι απ τα χεράκια μου; Καλώς σας βρίσκω Icon_minitimeΔευ Φεβ 06, 2012 10:34 pm

γειά σου Γιάννη

εκεί που είσαι πές μας τι καιρό κάνει συνήθως.
Τι κλίμα επικρατεί?

Έχεις πρόσβαση σε κάποια εξοχή?
Τι χλωρίδα έχει η περιοχή αυτή?

Και μη ξεχνάς ότι Μελισσομία υπάρχει και στον Καναδά, όπου φαντάζομαι ο καιρός είναι πολύ πιο άγριος από τον δικό σας.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
captain
Συντονιστική ομάδα
Συντονιστική ομάδα
captain


Αριθμός μηνυμάτων : 1305